Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Beloven schreef:Ik heb ze tot nu toe er altijd maar gelijk bijgegooid en na 4 dagen zit dat helemaal goed. Nooit gevochten of ed. Wat blazen en slaan, nja prima.
Brokjes heb ik in begin apart gegeven en toen gemengd, nu over op volwassen brok. Gaat prima allemaal.
HouVanUtopia schreef:Beloven schreef:Ik heb ze tot nu toe er altijd maar gelijk bijgegooid en na 4 dagen zit dat helemaal goed. Nooit gevochten of ed. Wat blazen en slaan, nja prima.
Brokjes heb ik in begin apart gegeven en toen gemengd, nu over op volwassen brok. Gaat prima allemaal.
Thanks! Ga dat denk ik ook maar proberen
lor1_1984 schreef:Of je legt je erbij neer dat je altijd overal kattenhaar op ziet.
Ik ga nadat m'n moeder op vakantie is geweest met haar naar de Ikea wat setjes plaids halen om wat meer eenheid te creëren, heb nu diverse plaids in verschillende kleuren/printjes wat nogal rommelig oogt, nu 2 blauw-witte in de vensterbank, 1 witte op de poef en 1 multicolour gestreepte op de bank, terwijl de bank bruingrijs is, de vensterbank wit, de poef en het dressoir enzo zwart en de tafel donker hout met koperen banden.
Kan dan de hele bank bedekken met plaids, scheelt weer een hoop haar op de bank straks.