kiwiwitje schreef:Tuurlijk poept een pup meer dan de gemiddelde volwassen hond. Ze krijgen vaak ook meer en meer voerbeurten te eten.
Ik kan er een soort van geen “begrip” voor hebben, of vooral het niet snappen dat je pro barf/kvv bent. Maar een brok kiest waarbij het eerste ingredient staat; rijst.
Dat is totaal t tegenovergestelde. En als je hond er zoveel van poept dat je t veel vind, dan is dat dus opvallend veel, wat betekend dat wat je erin stopt er dus vooral weer uit komt.
Plus dat ze verre van transparant zijn wat de ingrediënten precies zijn, leuk kip en vis. Maar wat dan? En de analyse beperkt zich tot, uit mn hoofd, vet,eiwit,as,
Terwijl ze pronken met hun lage fosfor.
En t is leuk dat t zo geweldig was voor de sledehonden die je kende. Maar jouw hond is geen sledehond en imo ook niet vergelijkbaar.
Acana was ik tevreden over voor de overname. Daarna was t hier ook drama.
Vroeger jaren lang wolf of wilderness gevoerd, maar ineens vraten ze t allemaal niet meer. En in mn laatste nest pups waren mensen die t opvallend vonden dat van wolf of wilderness iedere zak t andere kwaliteit leek. Ik heb dus bij mn pups ook getwijfeld wat ik naast kvv ging aanbieden, behalve de afwisseling in brokjes om te “proeven” , maar ben toch weer voor carnilove gegaan. Ook ivm prijs/kwaliteit.
Hier heel tevreden over Carnilove(ook qua prijs/kwaliteit) en farmina, alleen de laatste is duurder. Maar ook brit care grain free beviel en bevalt heel goed. Daar staat een van mijn reuen nog op.
Farmina is ook heel erg in opkomt in de agilitywereld en ik hoor daar tot nu toe hele positieve geluiden over. Qua kosten vind ik het nog niet eens zo gek, ik heb me laten vertellen dat met kennelkorting een grote zak rond de €55,- zit. Zelf heb ik nog geen ervaring met Farmina overigens.
Platinum vind ik ook fijn voer, zolang al als dat ik het merk ken hebben die ook niks gedaan aan de samenstelling ofzo. De kwaliteit blijft gewoon heel goed.
Qua poepen peopte pups hier ook wel meer maar niet overdreven meer. Normaal poepen ze 1 à 2 keer per dag, behalve Nil, die peopt als hij niet thuis is zo'n 35 keer. Dat is een stresspoeper, al is er niks meer dan gaat hij toch zitten.