Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Laat maar zitten aangezien mensen toch niet lezen wat er geschreven wordt.
kiwiwitje schreef:Hier gewoon erbij gezet. onze katten zijn niet zo moeilijk en boellie heeft ze nooit gepest. Chick kwam als herplaatser en was binnen 5 min 2x op der neus gemept en sinds dien is er niks aan de hand. Djessey vind t net speelgoed maar de katten trekken duidelijk een grens.
Nayomie schreef:Oh, als ik dit zo lees, krijg ik een slecht gevoel over mezelfWij zijn 2x geweest, 3de keer is bij het ophalen. Nu kent de fokker mijn moeder wel (die overigens maar 1x langs is geweest bij de eerste hond, ivm 6 uur enkele reis met OV), en kent de fokker mij via mijn moeder. Maar als ik dan lees dat je zo vaak heen zou moeten, dan denk ik dat we niet goed bezig zijn geweest.
![]()
Cursebreaker: ohh die deel ik met alle liefde hoor![]()
Beterschap met Ayra!
Skippy02: hopelijk heeft het op zijn minst gesmaaktonze katten pakken soms dingen (denk je alles goed te hebben verborgen) om er aan te zitten, paar hapjes en dan maar weer te laten liggen want zo lekker was het nu ook weer niet
Hopelijk krijgt de pup die manieren niet mee.
Voor de katten eigenaren, hoe hebben jullie je pup aan de katten laten wennen? We hebben nu zolder vrij gemaakt voor de katten zodat ze een rustplek hebben in huis, maar ben wel benieuwd hoe jullie die kennismaking hebben gedaan.
Skippy01 schreef:@blijnijn Hier was het met de eerste hond zo dat het advies nog was 'niet uit de bench halen'. Mijn vader was daar héél stellig in... Dacht hij. Hij was uiteindelijk de eerste die eruit ging 's nachts als de pup ging piepen, want het was écht zooooo zieligSoms is het wel handig als je ouders óók softies zijn (met de honden dan, mijn vader was militair, wij zijn een stuk rechtlijniger opgevoed haha)
Je moeder heeft zelf teckels dan, dat ze daarop hoopte? Of ze vindt het gewoon leuke hondjes?