Ik vond het ook erg fijn dat Rex lui kon zijn, ook toen hij jonger was al. Benieuwd hoe dat met Sansa gaat. Ik wil met haar eigenlijk wel actief zijn, zodat ik ook zelf weer meer beweging enz krijg, maar hoop dat ze met momenten wel ook gewoon lekker lui kan zijn haha.
---
Ondertussen ben ik er nog steeds niet uit welk merk voer we willen gaan geven tzt. Ik lees ook weer bij heel veel herder eigenaren op andere forums dat ze gewoon van verschillende merken KVV geven. Ik was altijd in de veronderstelling juist niet veel te switchen met je hond, maar mijn ervaring is dan ook dat Rex erg gevoelig reageerde op verandering. Uiteindelijk is het wel fijn voor de hond als hij zonder problemen gewoon iets anders kan eten dus in dat opzicht is wisselen van merken vlees bv. misschien wel fijn, als je gewoon merken geeft die qua samenstelling kwalitatief goed zijn.
Ik wil toch zowel brok als vlees gaan geven en dan idd kijken dat de verhoudingen natuurlijk wel zo zijn dat ze niet te veel binnen gaat krijgen of te weinig. Maar tja... welk merk? En dan toch 1 merk of van 2 merken verschillende mixen geven?