Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Rebecca schreef:geen twijfel mogelijk
xXutopiaXx schreef:Ach evelien, wat een zorgen ook.. hopelijk klopt je gevoel en gaat het weer beter. Wel leuke foto's van de nijntjes samen
Ahhhhh Tarzan!! Wat een schéétje!!
Lekkere zooi Rebecca
Hahaha Gigi, heel herkenbaar jaWel erg knappe nijnen
Gek hè, dat er dan zo achter elkaar ineens van alles misgaat... Kan me voorstellen dat je dan snel hoopt af te studeren, al zit het maar tussen je oren, dat kan ook invloed hebben. Dat probeer ik nu ook.. het tussen m'n oren te veranderen en los te laten, dat het niets met dit huis te maken heeft. Wil ook nog eens het geval zijn dat de mensen die hier voor ons woonden nooit zo goed voor de diertjes zorgden...Hadden kipjes, hertjes, maar ook struisvogels gehad en weet ik wat voor raars allemaal.. zijn hier geregeld dieren gestorven van de honger zeiden mensen uit de buurt...
Dus die 'vloek' moeten wij opheffen, door te laten zien dat wij wel goed voor onze dieren zijn... zegt mijn gevoel
Lekker zweverig hahaha maar, als 't helpt
![]()
![]()
Ahh Esther haha, heerlijke fotoZal vast lekker liggen inderdaad
Herkenbare foto's ook ja
CoconutOok al zo'n fantastische foto
Ahhhh pandameisje!!! Wat een prachtig schatje ook![]()
Hoi netjuh, hoeveel dagen geleden zou ze gedekt moeten zijn? Zit ze nu bij andere konijnen?
Het hangt in de lucht geloof ik, nieuwe nijntjes.. heb al een paar dagen contact met een vrouwtje die niet meer voor haar konijnen kon zorgen, ze had er 4. 2 mannetjes hadden al een ander plekje gekregen, dus ze had nog 2 vrouwtjes over. Maar ik zat te puzzelen met de ruimte.. voor als Marsh haar nestje zou komen... maarja....Nu helemaal geen ruimteprobleem meer, dus we zijn vandaag de twee nieuwe dames op wezen halen
Hoe verdriet en geluk dicht bij elkaar kunnen liggen zeg... zo raar.. ben nog steeds zo verdrietig, maar vooral m'n mannetjes zijn erg blij met hun nieuwe gezelschap
En dat is zo fijn om te zien..
Cinna:
[ [url=m/3ifXeF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Neuzen met Choco
[ [url=m/ypGecT.jpg]Afbeelding[/url] ]
En Noga:
[ [url=m/CxUNOx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Neuzen met Toff
[ [url=m/ysc6Sg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beide dames van 2 jaar oud en van een fokker vandaan.. Lieverds zijn het
xXutopiaXx schreef:Ach evelien, wat een zorgen ook.. hopelijk klopt je gevoel en gaat het weer beter. Wel leuke foto's van de nijntjes samen
Ahhhhh Tarzan!! Wat een schéétje!!
Lekkere zooi Rebecca
Hahaha Gigi, heel herkenbaar jaWel erg knappe nijnen
Gek hè, dat er dan zo achter elkaar ineens van alles misgaat... Kan me voorstellen dat je dan snel hoopt af te studeren, al zit het maar tussen je oren, dat kan ook invloed hebben. Dat probeer ik nu ook.. het tussen m'n oren te veranderen en los te laten, dat het niets met dit huis te maken heeft. Wil ook nog eens het geval zijn dat de mensen die hier voor ons woonden nooit zo goed voor de diertjes zorgden...Hadden kipjes, hertjes, maar ook struisvogels gehad en weet ik wat voor raars allemaal.. zijn hier geregeld dieren gestorven van de honger zeiden mensen uit de buurt...
Dus die 'vloek' moeten wij opheffen, door te laten zien dat wij wel goed voor onze dieren zijn... zegt mijn gevoel
Lekker zweverig hahaha maar, als 't helpt
![]()
![]()
Ahh Esther haha, heerlijke fotoZal vast lekker liggen inderdaad
Herkenbare foto's ook ja
CoconutOok al zo'n fantastische foto
Ahhhh pandameisje!!! Wat een prachtig schatje ook![]()
Hoi netjuh, hoeveel dagen geleden zou ze gedekt moeten zijn? Zit ze nu bij andere konijnen?
Het hangt in de lucht geloof ik, nieuwe nijntjes.. heb al een paar dagen contact met een vrouwtje die niet meer voor haar konijnen kon zorgen, ze had er 4. 2 mannetjes hadden al een ander plekje gekregen, dus ze had nog 2 vrouwtjes over. Maar ik zat te puzzelen met de ruimte.. voor als Marsh haar nestje zou komen... maarja....Nu helemaal geen ruimteprobleem meer, dus we zijn vandaag de twee nieuwe dames op wezen halen
Hoe verdriet en geluk dicht bij elkaar kunnen liggen zeg... zo raar.. ben nog steeds zo verdrietig, maar vooral m'n mannetjes zijn erg blij met hun nieuwe gezelschap
En dat is zo fijn om te zien..
Cinna:
[ [url=m/3ifXeF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Neuzen met Choco
[ [url=m/ypGecT.jpg]Afbeelding[/url] ]
En Noga:
[ [url=m/CxUNOx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Neuzen met Toff
[ [url=m/ysc6Sg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beide dames van 2 jaar oud en van een fokker vandaan.. Lieverds zijn het
netjuh6 schreef:Dat weten we niet. Ze is nu 2 weken bij ons en daarvoor heeft ze denk ik een dag of 3 bij de dierenwinkel gezeten.
Ze zit nu samen met een andere voedster, en dat klikt alleen zag ik net wel de andere voedster op haar rijen. We weten wel zeker dat dat ook een voedster is.
xXutopiaXx schreef:Nou inderdaad!Knap konijn, 3 jaartjes
Fijn zeg!!
Dankjulliewelnetjuh6 schreef:Dat weten we niet. Ze is nu 2 weken bij ons en daarvoor heeft ze denk ik een dag of 3 bij de dierenwinkel gezeten.
Ze zit nu samen met een andere voedster, en dat klikt alleen zag ik net wel de andere voedster op haar rijen. We weten wel zeker dat dat ook een voedster is.
Dan zou je ongeveer nog een week tot 2 weken hebben voordat het nestje er zou moeten zijn. Konijnen zijn 28 tot 33 dagen drachtig. Maar het kan ook goed zijn dat ze schijnzwanger is. Afwachten maar! Vlak voordat ze gaat bevallen wordt ze wat knorriger en zal ze nog wat haar uit haar buik plukken, zodat de kleintjes goed bij haar tepels kunnen. Hopelijk voor jullie is ze gewoon schijnzwanger!