De konijnenfans hippen vrolijk door (deel 2)!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-20 17:34

We weten wel wie de broek aan heeft in die relatie :')

Coconut

Re: De konijnenfans hippen vrolijk door (deel 2)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 17:46

Ja hè :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 17:48

:') geen twijfel mogelijk

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 18:02

Hihi, altijd als je een foto van een leuke pose wilt maken staan ze op hè, is hier ook altijd haha!

Esther, wat een heerlijk homostel is het toch <3

Wat leuk panda dat je er eentje gevonden hebt, heb je een foto? :D

Ja, ik heb er (als het een voedster is) een gereserveerd bij een fokker.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 18:11

Zodra we hem hebben gehaald maak ik een foto twijfel er tussen 2 . Dus we gaan nu kijken welke toch beste bij ons past en die mag mee

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 18:35

Ahhh Tarzan! Wat een droppie!!

Wat een zooi Rebecca haha.

Haha die bekkies Gigi, geweldig haha.

Heerlijk Es_ther, ligt makkelijk zo denk ik haha.

Ahh leuk Pandameisje, ben benieuwd!

Haha Coconut, geweldige foto

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 18:50

Aah leuke ligfoto's. Waarom lukt het bij jullie wel haha.

Is echt altijd hier dat ze dan meteen rechtspringen. Of ik heb mijn gsm niet bij, dan blijven ze soms wel liggen. Ook typisch. :P
Net zo met binky's enz., tegen dat ik gsm te pakken heb, zijn ze gestopt.

Ah dus je neemt haar enkel als het een meisje is Tarzan?

Ik ben ook benieuwd panda!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-20 19:00

Hier normaal ook, dus je moet heel zachtjes en onopvallend zijn. Anders heb je er 2 op je camera :')

Afbeelding

Afbeelding
Dit soort foto’s dus :')

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 19:12

Rebecca schreef:
:') geen twijfel mogelijk

Dit :')

Hahah esther zo’n foto’s heb ik ook meestal :roll:

Afbeelding
Poging tot foto van Saar ...

Gigi, hier ook altijd, sluip er dan meestal naartoe en dan schrikken ze zich rot, heb je nog geen foto _O-
En klopt, neem het alleen als het een voedster is, ze heeft er 3 in die kleur dus duimen dat er minimaal 1 voedster tussen zit :D

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 20:37

We hebben een konijn opgehaald
Afbeelding

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 21:06

Zijn er kwekers onder ons? Vandaag ontdekt dat onze rode Nieuw-Zeelander een nest aan t maken is. Ze zou dan voordat we haar hebben gekocht bezwangerd zijn. Aangezien dat absoluut de bedoeling niet was zou ik graag tips willen vragen.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 21:48

Wat een leukerd zeg! Hopelijk klikt het :)

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 21:49

We zijn thuis gekomen tuk is rustig hok aan verkennen Afbeelding

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 22:03

Ach evelien, wat een zorgen ook.. hopelijk klopt je gevoel en gaat het weer beter. Wel leuke foto's van de nijntjes samen <3

Ahhhhh Tarzan!! Wat een schéétje!! :+:

Lekkere zooi Rebecca :')

Hahaha Gigi, heel herkenbaar ja :') Wel erg knappe nijnen <3
Gek hè, dat er dan zo achter elkaar ineens van alles misgaat... Kan me voorstellen dat je dan snel hoopt af te studeren, al zit het maar tussen je oren, dat kan ook invloed hebben. Dat probeer ik nu ook.. het tussen m'n oren te veranderen en los te laten, dat het niets met dit huis te maken heeft. Wil ook nog eens het geval zijn dat de mensen die hier voor ons woonden nooit zo goed voor de diertjes zorgden... :(:) Hadden kipjes, hertjes, maar ook struisvogels gehad en weet ik wat voor raars allemaal.. zijn hier geregeld dieren gestorven van de honger zeiden mensen uit de buurt... :(:) Dus die 'vloek' moeten wij opheffen, door te laten zien dat wij wel goed voor onze dieren zijn... zegt mijn gevoel :') Lekker zweverig hahaha maar, als 't helpt :') ^)

Ahh Esther haha, heerlijke foto :D Zal vast lekker liggen inderdaad :')
Herkenbare foto's ook ja :')

Coconut :') Ook al zo'n fantastische foto _O-

Ahhhh pandameisje!!! Wat een prachtig schatje ook <3 :+:

Hoi netjuh, hoeveel dagen geleden zou ze gedekt moeten zijn? Zit ze nu bij andere konijnen?

Het hangt in de lucht geloof ik, nieuwe nijntjes.. heb al een paar dagen contact met een vrouwtje die niet meer voor haar konijnen kon zorgen, ze had er 4. 2 mannetjes hadden al een ander plekje gekregen, dus ze had nog 2 vrouwtjes over. Maar ik zat te puzzelen met de ruimte.. voor als Marsh haar nestje zou komen... maarja.... -O- Nu helemaal geen ruimteprobleem meer, dus we zijn vandaag de twee nieuwe dames op wezen halen <3 Hoe verdriet en geluk dicht bij elkaar kunnen liggen zeg... zo raar.. ben nog steeds zo verdrietig, maar vooral m'n mannetjes zijn erg blij met hun nieuwe gezelschap :+: En dat is zo fijn om te zien..

Cinna:

Afbeelding

Neuzen met Choco :D

Afbeelding

En Noga :D :

Afbeelding

Neuzen met Toff :P

Afbeelding

Beide dames van 2 jaar oud en van een fokker vandaan.. Lieverds zijn het <3

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 22:54

Wat een leukies! <3

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 07:43

xXutopiaXx schreef:
Ach evelien, wat een zorgen ook.. hopelijk klopt je gevoel en gaat het weer beter. Wel leuke foto's van de nijntjes samen <3

Gek hè, dat er dan zo achter elkaar ineens van alles misgaat... Kan me voorstellen dat je dan snel hoopt af te studeren, al zit het maar tussen je oren, dat kan ook invloed hebben. Dat probeer ik nu ook.. het tussen m'n oren te veranderen en los te laten, dat het niets met dit huis te maken heeft. Wil ook nog eens het geval zijn dat de mensen die hier voor ons woonden nooit zo goed voor de diertjes zorgden... :(:) Hadden kipjes, hertjes, maar ook struisvogels gehad en weet ik wat voor raars allemaal.. zijn hier geregeld dieren gestorven van de honger zeiden mensen uit de buurt... :(:) Dus die 'vloek' moeten wij opheffen, door te laten zien dat wij wel goed voor onze dieren zijn... zegt mijn gevoel :') Lekker zweverig hahaha maar, als 't helpt :') ^)

Hoi netjuh, hoeveel dagen geleden zou ze gedekt moeten zijn? Zit ze nu bij andere konijnen?

Het hangt in de lucht geloof ik, nieuwe nijntjes.. heb al een paar dagen contact met een vrouwtje die niet meer voor haar konijnen kon zorgen, ze had er 4. 2 mannetjes hadden al een ander plekje gekregen, dus ze had nog 2 vrouwtjes over. Maar ik zat te puzzelen met de ruimte.. voor als Marsh haar nestje zou komen... maarja.... -O- Nu helemaal geen ruimteprobleem meer, dus we zijn vandaag de twee nieuwe dames op wezen halen <3 Hoe verdriet en geluk dicht bij elkaar kunnen liggen zeg... zo raar.. ben nog steeds zo verdrietig, maar vooral m'n mannetjes zijn erg blij met hun nieuwe gezelschap :+: En dat is zo fijn om te zien..

Cinna:

[ [url=m/3ifXeF.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ypGecT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/CxUNOx.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ysc6Sg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat weten we niet. Ze is nu 2 weken bij ons en daarvoor heeft ze denk ik een dag of 3 bij de dierenwinkel gezeten.

Ze zit nu samen met een andere voedster, en dat klikt alleen zag ik net wel de andere voedster op haar rijen. We weten wel zeker dat dat ook een voedster is.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 08:12

Jeetje Utopia wat heftig om zo mee te maken. Veel sterkte met t verlies :(:) en wat een knapperds heb je erbij gekregen.

Wat een schatje Tarzan!

Klein grijs pluizenbolletje Panda, lief hihi

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-20 09:25

xXutopiaXx schreef:

Cinna:

[ [url=m/3ifXeF.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ypGecT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/CxUNOx.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ysc6Sg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oooh die zijn leuk <3.

Mini feestje hier. Stoffertje woont vandaag 3 jaar bij ons.
Van een mager verwaarloosd hoopje konijn..
Afbeelding

Naar een ronde Grumpy Stoffer <3.
Afbeelding

Op naar vele blije jaren bij ons :).

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 09:55

Jeeeeeee die Stoffer is maar een bofbips bij jullie :D

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 10:24

Nou inderdaad! :+: Knap konijn, 3 jaartjes <3 Fijn zeg!!

Dankjulliewel :+:

netjuh6 schreef:
Dat weten we niet. Ze is nu 2 weken bij ons en daarvoor heeft ze denk ik een dag of 3 bij de dierenwinkel gezeten.

Ze zit nu samen met een andere voedster, en dat klikt alleen zag ik net wel de andere voedster op haar rijen. We weten wel zeker dat dat ook een voedster is.

Dan zou je ongeveer nog een week tot 2 weken hebben voordat het nestje er zou moeten zijn. Konijnen zijn 28 tot 33 dagen drachtig. Maar het kan ook goed zijn dat ze schijnzwanger is. Afwachten maar! Vlak voordat ze gaat bevallen wordt ze wat knorriger en zal ze nog wat haar uit haar buik plukken, zodat de kleintjes goed bij haar tepels kunnen. Hopelijk voor jullie is ze gewoon schijnzwanger!

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 11:04

xXutopiaXx schreef:
Nou inderdaad! :+: Knap konijn, 3 jaartjes <3 Fijn zeg!!

Dankjulliewel :+:

netjuh6 schreef:

Dan zou je ongeveer nog een week tot 2 weken hebben voordat het nestje er zou moeten zijn. Konijnen zijn 28 tot 33 dagen drachtig. Maar het kan ook goed zijn dat ze schijnzwanger is. Afwachten maar! Vlak voordat ze gaat bevallen wordt ze wat knorriger en zal ze nog wat haar uit haar buik plukken, zodat de kleintjes goed bij haar tepels kunnen. Hopelijk voor jullie is ze gewoon schijnzwanger!

Hopen wij ook! We hebben wel besloten de Weener weg te doen. Is ook een voedster alleen zit haar echt sinds vannacht denkt ik constant op te naaien en overal lag haar vanmorgen. Ze zijn gelukkig niet gewond maar denk niet dat dit een goed combi is. De Weener gaat ook steeds rijen op de Nieuw-Zeelander, gewoon echt een machtsstrijd denk ik. Terwijl ze hiervoor goed gingen. Dus die gaat morgen terug en word nu apart gehouden.

We laten de Nieuw-Zeelander even alleen als ze zwanger is of schijnzwanger kan ze dat eerst effe rustig zijn en dan kijken we weer verder voor een gecastreerde ram denk dat dat een betere combi is.
Laatst bijgewerkt door netjuh6 op 03-05-20 11:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 11:05

Tuk zat op bed flynn liep los en flynn kwam in 1x op bed doet ze nooit. Ze was tuk aan negeren in begin op gegeven moment toch even kijken gingen ze elkaar wassen en daarna hebben ze heerlijk bij elkaar gelegen <3
Afbeelding

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 11:42

Leuk stel Evelien! Beterschap voor je zieke konijn :(:)
Wat een schatje Tarzan!
Tarzan wilde niet gezien worden in die zooi _O-
Herkenbaar Gigi. Of ze staan zo dicht bij dat je een vage waas op de foto hebt staan -O-
Heerlijk kussentje Esther. Gefeliciteerd met Stoffer, dat hij nog maar vele jaren bij jullie mag wonen, samen met Blik <3
Haha, wat vals hier nu over te zeggen Coconut _O-
Leuke konijnen Utopia, veel geluk met ze!
Wat een schatje pandameisje! Leuk zo bij elkaar :)

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 13:03

Leuke nieuwe konijntjes!

Netjuh, wat voor nest heeft ze gebouwd? Hier bouwen ze pas laatste week het nest (een bergje stro) en pas vlak voor de bevalling het echte goede nest met haar erbij. De lente is in het land en de hormonen schieten dan de lucht in. Hier is er ook eentje schijnzwanger. Zeker als ze op elkaar rijden is dat een teken dat ze last hebben van de hormonen.

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 13:35

[quote="Gigixponys"]Leuke nieuwe konijntjes!

Netjuh, wat voor nest heeft ze gebouwd? Hier bouwen ze pas laatste week het nest (een bergje stro) en pas vlak voor de bevalling het echte goede nest met haar erbij. De lente is in het land en de hormonen schieten dan de lucht in. Hier is er ook eentje schijnzwanger. Zeker als ze op elkaar rijden is dat een teken dat ze last hebben van de hormonen.[/quote

T nest is nu weer gesneuveld, maar heb ze nu apart en morgen gaat er 1 terug naar de dierenwinkel. Ze gaven aan dat dit twee konijnen zijn die goed met elkaar gaan alleen de ene loopt nu ook steeds t jagen op de ander dus geen goede combi.