Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
spookyskippy schreef:Heeft iemand ervaring met die babyvoeding geven? Heeft dat voldoende voedingstoffen voor een zwak konijn? Naast dat wil ik nog wel minstens 2x de critical care blijven voeren.
dat is vaak wat smakelijker maar olvarit is meer een snelle noodoplossing, echte dwangvoeding heeft de voorkeur zal ik maar zeggen.
en Arya vecht tegen mensen aan haar lijf...
Mijn ram gaat super spastisch lopen doen als ik hem optil. En als je hem een beetje verkeerd tegen zijn haren in aait op zijn neus schrikt ie zich rot en trekt zich knorrend terug. Daarbij heeft hij een hekel aan plastic rubber handschoenen, je moet die echt niet aanhebben met hem in de buurt.
Verder is hij wel een schatje hoor.
Normaal ben ik gewend dat voedsters feller zijn maar bij mijn nijns is dat dit keer niet zo.
geniaal hahaha
Deze zondag mogen ze verhuizen naar hun nieuwe plekje en baasje
.

Dus als iemand nog ideeën heeft, altijd welkom
.
Hopen dat ze blijft eten als ze die medicijnen niet meer krijgt. Ik was van plan om haar vrijdag weer in haar buitenverblijf te zetten. Is dat slim of voorlopig nog even binnenhouden?
, maar ik denk er nog over na. De witte gaat Lilly noemen (met als "officiële" naam Limited edition
) en de wit-zwarte/grijze Lou, maar daar moet ik nog een "officiële" naam voor bedenken. Wat vinden jullie ervan
? MoppieFilou schreef:Ik denk dat ik deze namen ga nemen, maar ik denk er nog over na. De witte gaat Lilly noemen (met als "officiële" naam Limited edition
) en de wit-zwarte/grijze Lou, maar daar moet ik nog een "officiële" naam voor bedenken. Wat vinden jullie ervan
?
)