Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 11:55

Pffff ik red het niet om te reageren hier :=
Bhodi is inmiddels bijna 9 maanden oud :) Afbeelding

En met het warme weer vindt ze alles prima
Afbeelding
Afbeelding
Je ziet wel dat er maincoon in zit, ze heeft een lange dikke staart die de meeste htk katten niet hebben, ik vind haar nog steeds erg mooi <3

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 12:47

Ik ben nu ook illegaal, Kiska heeft zelfs zelf alweer een nestje gehad die ondertussen ook allemaal verhuist zijn. Zij zelf is anderhalve week geleden gesterilliseerd, was toch al het plan maar met wat spoed toen ze krols bleef, toen had ik zoiets van, dit klopt niet :n Op de operatietafel bleek ze inderdaad cystes op de eierstokken te hebben, dus goede beslissing om met wat meer spoed te sterilliseren. Ze zit momenteel ook enorm goed in d'r vel, is blij, knuffelig en verschrikkelijk speels! Is dan ook erg blij dat ze momenteel lekker mag buiten spelen :D

Jiala is 15 mei een jaar oud geworden, wanneer ze nu weer krols wordt mag ze ook bij een kater op bezoek, heb een hele knappe vent voor haar gevonden <3 http://link.marktplaats.nl/m1061936989 Dit is Jiala Afbeelding

Anushka mag ook nog 1 ronde meedoen. Dan kan ze Jiala helpen. Heb overlegd met de dierenarts en zij gaf groen licht om dit jaar nog een keer een nestje met Anushka te doen. Daarna worden deze 2 dames ook gesterilliseerd. Voor Anushka heb ik deze kater uitgezocht
Afbeelding
Dit is Anushka:
Afbeelding
Ik hoop dus op nog wat meer van dit soort baby's :D
Afbeelding

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 13:09

wat een leuke diertjes komen hier voorbij. Nog een paar weken geduld en dan hebben we hier ook 2 kittens! *\o/* *\o/*

Het was eigenlijk niet de bedoeling maar toen ik samen met mijn dochter bij de boer langs ging om het hooi te bestellen kon ik geen nee meer zeggen. Als het goed is zijn het 2 katertjes. Namen zijn al uitgekozen. Ze gaan Woezel en Pip heten.

Eerst 1 uitgekozen en 1 week later toch maar 2 gedaan. 2 Hebben in elk geval elkaar nog om mee te spelen als wij er ff niet zijn. Elke week gaan we een keer kijken en maken dan ook een foto om te vergelijken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Roosch

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 13:10

Ooooh witjes! <3 <3

Amable dat worden vast pracht kittens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 13:14

Witjes en zwartjes <3

Amable word idd weer mooi kroost !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 13:32

Ik ben half illegaal denk ik.. Hebben er 6 die de 1 nu gepasseerd zijn en 1 die nu bijna 5 maandjes is :Q.

Afbeelding
Afbeelding

Haar willen we uiteindelijk ook een nestje van.

Enige is dat ze de kabels door blijft bijten.. Beetje jammer, iemand dé oplossing?

Die ene is grooooooot, jeetje.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 13:35

Volgens mij ben je hardstikke legaal Beloven. :j
Enne, kabels wegwerken achter kabelgoten oid een optie?
Of alles zoveel mogelijk vervangen door platte kabels, dat schijnt ook minder aantrekkelijk te zijn voor katten. :)

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 13:35

Niemand is hier illegaal denk ik :P elke kat heeft nog wel kittenmomentjes toch :P

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 13:39

Mowgli sjeesde gisteren nog als een idioot door m'n huis, met sprongetjes en schijnbewegingen en noem maar op. :')
Maar das mss 15 minuten per dag, maximaal, dus echt een kitten is ze niet meer qua gedrag. :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 13:41

In zijn hoofd is ie wel nog kitten. :') overal mee spelen en achter dingen aan rennen. Mijn kleine vriendje. <3

Afbeelding
Vandaag hebben we een luierdag.
Laatst bijgewerkt door Roosch op 27-06-16 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 13:49

Helaas zijn het vooral kabels van mijn computer (bv voor mijn headset), heb hier nu elke kabel aangehad en ze blijft ze doorbijten.. Soms elke dag, soms 1x in de week.

Is eigenlijk bij computer kabels gebleven (headset, muis etc.) maar van de week dus ook ineens de stroomkabel van de drinkfontein.. :l

En de internetkabel die door het hele huis ligt blijft ze dan weer vanaf.

Heerlijk zo'n luierdagje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 13:50

Boris is van de wekker radio kabel , die knaagt hem gerust ervan af :+

Heerlijk Lui Dagje !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 13:55

Deze is ook niet helemaal 100 hoor :}

Afbeelding

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 13:59

Beloven schreef:
Helaas zijn het vooral kabels van mijn computer (bv voor mijn headset), heb hier nu elke kabel aangehad en ze blijft ze doorbijten.. Soms elke dag, soms 1x in de week.

Is eigenlijk bij computer kabels gebleven (headset, muis etc.) maar van de week dus ook ineens de stroomkabel van de drinkfontein.. :l

En de internetkabel die door het hele huis ligt blijft ze dan weer vanaf.

Heerlijk zo'n luierdagje!

je hebt van die kabel beschermers, heb die ook poosje gehad:D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 14:00

Klopt, kabelslangen oa. :j

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 14:01

Ik heb een keer andere brokjes gekocht dan ze normaal krijgen omdat ik ze wat dingetjes wilde leren zoals zitten, op de stoel klimmen en komen als ik ze roep. Niks van gekomen, de kat die kon zitten is overreden helaas. Maar goed, ik wilde dus laatst weer wat doen en had het klaar gezet, niks van gekomen.
Later die middag zit Mimi, onze kat, met haar pootjes door de opening (denk 4 bij 6 cm of zo) brokjes te graaien, echt 1 voor 1 er uit vissen en op een gegeven moment gooide ze dat ding om en was het een groot brokjesfeest :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 14:03

Ja alleen beetje jammer dat die muizen van mij 80eu per stuk zijn.. Die headset kabels zijn nog wel te vervangen. Maar muis.. Helaas.

En van de drinkfontein ook wel denk ik. Als we er betrappen rent ze ook heeeeel hard weg.. Maar daar heb ik niks aan snachts. haha.

Kabel beschermers ga ik is opzoeken, thanks :D

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 14:25

Mijn katten zijn inmiddels ook al bijna 2,5 en 1,5, vandaar dat ik vooral meelees :D

Ik vind Jack zo gaaf hè! <3

Kabelbeschermers heb je bij IKEA o.a.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 14:43

Ik mag mij hier binnenkort ook melden, ik krijg een kitten voor m'n verjaardag *\o/* Ondanks dat geen enkele kat mijn recent ingeslapen monstervriend kan vervangen en ik hem nog steeds dagelijks mis, ben ik stiekem ontzettend enthousiast over een kitten :o Merk dat ik het hebben van een maatje ontzettend mis.

Dus nu asiels langsgaan en kittenadvertenties afstruinen *\o/*

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 14:45

weet niet of ik hem al laten zien heb, maar deze komt deze week :D

Afbeelding

net de bevestiging gehad dat ze ermee bezig zijn :D Zo benieuwd wat chloë en straks de nieuwe vinden. de oude gaat dan naar boven!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 14:46

Smee__ schreef:
Ik mag mij hier binnenkort ook melden, ik krijg een kitten voor m'n verjaardag *\o/* Ondanks dat geen enkele kat mijn recent ingeslapen monstervriend kan vervangen en ik hem nog steeds dagelijks mis, ben ik stiekem ontzettend enthousiast over een kitten :o Merk dat ik het hebben van een maatje ontzettend mis.

Dus nu asiels langsgaan en kittenadvertenties afstruinen *\o/*

Oooh wat leuk!!! Zal ik met je meekijken? O:)

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 14:47

Hahaha is goed hoor Roosch! :D

Edit: oh misschien handig om te vermelden, we willen graag een poesje. En van m'n vader mag het geen witje zijn want hij is blij dat we eindelijk van de witte haren overal af zijn -O- :=

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 14:49

Er komen leuke kittens voorbij :D

Die ziet er erg leuk uit mioux!

Afbeelding

Afbeelding
<3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 14:50

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 14:50

Heb net nog wat toegevoegd aan m'n bericht, dat is dus precies wat m'n vader niet wil :( Maar oooohhhh wat een poppie <3