Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

sterkte Utopia
. Het is best lenig
Mijn mannetjeskonijn, haar vriendje was haar helemaal aan het zoeken, dus ik dacht: zet het reismandje er nog even bij, kan hij afscheid nemen... gaat ie op haar rijden.....
Klotemannetjes...
En de tweede lukte dus niet... waarschijnlijk waren ze veel te groot, omdat ze ook maar met z'n 2en waren. Ze waren zo groot als de hand van mijn vriend!
Leek me sterk dat het er maar 1 zou zijn, dus naar de DA om te checken, maar die kon het niet echt voelen, dus röntgenfoto, bleek er nog 1 in te zitten.. Moest er toch uit, dus daarom keizersnede.. maar toen had ze al zoveel stress gehad, dat ze die operatie gewoon niet overleefde.. en het kleintje was ook al dood, in haar buik...
Echt zo verdomde sneu allemaal..
Heel veel sterkte gewenst!
Was vandaag dag 33, dus op zich niet zo ver over tijd.. op het randje. Tot welke leeftijd fok jij met je voedsters? Zij was ook al wel 3 geweest.. xXutopiaXx schreef:Gelukkig dat jouwe het wel heeft overleefdWas vandaag dag 33, dus op zich niet zo ver over tijd.. op het randje. Tot welke leeftijd fok jij met je voedsters? Zij was ook al wel 3 geweest..
Maarja, wat doe je daar nu nog aan... de kleintjes moesten eruit, en zij gaven keizersnede aan, dan ga je er vanuit dat ze verder geen opties hebben, of al hebben besloten dat die niet afdoende zullen werken.. Was inderdaad ook de bedoeling om maar 1 nestje te fokken bij haar.. Nu eens nadenken of ik het überhaupt wel nog een keer zie zitten, en of er leuke NHD voedstertjes in de buurt te vinden zijn
Ik krijg ook inderdaad veel 'pech' te horen, maar sinds we zijn verhuisd zijn er op dat gebied alleen maar dingen fout gegaan... mijn minipony heeft haar veulen verworpen, de merrie die het veulen van mijn hengst droeg heeft het verworpen, het andere voedstertje zijn we natuurlijk ook al verloren.. en nu Marsh..
De mannetjes doen het hier allemaal wel goed
We zijn hierheen verhuisd, zodat we de paarden aan huis konden houden en ik voorzichtig richting mijn droom om Friese paarden te gaan fokken zou kunnen gaan toewerken... maar dat fokken zit me nu ff niet zo lekker hier