Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Welke van Rogz heb je trouwens? Mijn budget is ongeveer 70€ per jas maar zie ze van Rogz eigenlijk alleen tot max 40€?
Die merken of Ruffwear of Non Stop zat ik inderdaad aan te denken
Kaus schreef:Welke van Rogz heb je trouwens? Mijn budget is ongeveer 70€ per jas maar zie ze van Rogz eigenlijk alleen tot max 40€?
Die merken of Ruffwear of Non Stop zat ik inderdaad aan te denken
Kaus schreef:Deze bedoel je dan denk ik?
https://www.dursydog.nl/product/back-on ... as/244052/
Die valt in de maten die ik nodig heb wel binnen budget dus dat is geen probleem. Ik denk dat Dexter een koukleumpje is, die heeft echt weinig vacht. Dundy zou misschien wel zonder voering kunnen maar wil ze ook niet te kort doen om een paar tientjes.
Zoe_97 schreef:Ik zweer nog altijd bij de hurtta’s. Ik dna niet welk model je hebt als je het zo een gedoe met aandoen vind? Gewoon over het hoofd trekken en 1 gesp vast klikken.
Zoe_97 schreef:Pff wat jammer!
kiwiwitje schreef:Zoe_97 schreef:Pff wat jammer!
Ja en wat blijkt, ik heb blijkbaar met hun al eerder contact gehad. Denk dat het een stel is en ik dus met de andere helft contact gehad heb. Toen nog vertelde ze al dat ze wilde fokken en heb ik nog wat uitleg gegeven en waar op te letten. nooit meer iets gehoord. Tot ik gisteren een berichtje kreeg omdat ze in mijn fb groep straks het nest willen zetten. Blijkbaar was het al te ingewikkeld om het vastgezette bericht te lezen.. Want daar staan de ''eisen'' in. Maar toen ik vertelde dat bijv Patella Luxatie momenteel behoorlijk aanwezig is in het ras wisten ze niet eens wat het was. Bedoel dan heb je je niet verdiept. En ondanks dat de rasvereniging dit niet verplicht stelt is er genoeg te vinden over PL en kun je er nu zelfs deels de onderzoekskosten terug krijgen van ze.
En toen ik hoorde van de reuZo jammer weer..
kiwiwitje schreef:Ja, maarja, teef is drachtig. Niks meer aan te doen... Maar stiekem baal ik er wel een beetje van. En tuurlijk met fokken gebeurd dit meer dan genoeg. Maar bij deze is het gewoon net even extra jammer.
kiwiwitje schreef:Nee en ik kan maar beter niet teveel over die fokker zeggen.. Die eigenaar van de reu heeft via via interesse getoond in dekkingen met Boellie. En hoe leuk ik een hele lading Boellie pups zou vinden.. Niet daar en niet alleen om zn kleur(blauwdragend). (vooruit, om een deel van zn bloedlijn)
De vader van Boellie is namelijk van diezelfde fokker.