Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSannee schreef:Ik kom me als hele stille meelezer ook melden hier!
Ik lees al tijden (ook het topic van vorig jaar) mee & nu is het eindelijk zover dat we zelf ook een pup in huis krijgen!
Half februari halen we haar op (ik word nu vooral heel ongeduldig), dan zal ik haar wel verder voorstellen.
Ik geniet echt van al jullie verhalen, foto's en ervaringen; super leerzaam om te lezen!
Hoewel we allebei wel ervaring hebben met honden, wordt dit onze eerste echte eigen hond.
We zijn nu langzaamaan het huis puppyproof aan het maken en spullen aan het aanschaffen.
@kiwiwitje: gefeliciteerd met de pups
xSannee schreef:Ik kom me als hele stille meelezer ook melden hier!
Ik lees al tijden (ook het topic van vorig jaar) mee & nu is het eindelijk zover dat we zelf ook een pup in huis krijgen!
Half februari halen we haar op (ik word nu vooral heel ongeduldig), dan zal ik haar wel verder voorstellen.
Ik geniet echt van al jullie verhalen, foto's en ervaringen; super leerzaam om te lezen!
Hoewel we allebei wel ervaring hebben met honden, wordt dit onze eerste echte eigen hond.
We zijn nu langzaamaan het huis puppyproof aan het maken en spullen aan het aanschaffen.
@kiwiwitje: gefeliciteerd met de pups
xSannee schreef:Oh helemaal vergeten erbij te zetten![]()
We krijgen een Corgi (Pembroke) teefje!
Mijn vriend is ermee opgegroeid, nog steeds meerdere Corgi's in de familie nu & we passen regelmatig op een Corgidame, en zo dus verliefd geworden op het ras.
Drico schreef:Wat leukNog een Corgi (Pembroke nu dan wel, meeste hier op Bokt hebben volgens mij een Cardi) in het topic!
Nu we het hebben over KVV, BARF, etc. waar halen jullie je producten? Welke webshop?
Ik heb nu de Butternut Box maar kreeg een mail dat de producten + bezorging behoorlijk duurder werd, dus wil dadelijk meer richting KVV en wellicht zelfs BARF
StalMelyn schreef:Ik woon alleen en heb geen grote vriezer dus zal moeten kijken hoe ik dat ga doen.
Zijn er ook mensen die de hond standaard van eigen eten laten mee-eten? Dan heb ik het uiteraard niet over ovenschotels maar groente en vlees. Ik gaf vaak al groenterestjes dat overbleef aan de hond en verdenk mijn moeder ervan expres meer te koken
Of moet het toch speciaal bewerkt zijn of juist echt rauw ipv gebakken.