ik vraag me af of ik daar na een nest pups ook nog zo over denk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik vraag me af of ik daar na een nest pups ook nog zo over denk
Dexter was mijn eerste pup. Dundy was 5 maanden toen ik hem kreeg en Floyd ongeveer 7 maanden (op straat geboren). 
voorheen was ze zeker 3 uur bezig madam heeft sterke kaken. Deze rol was voor de afwisseling een keertje en omdat de nieuwe bestelling nog niet binnen is haha.

) snacks vandaan en heb je echt stevige kophuid tussen zitten. Maar eigenlijk zou ik proberen je hond niet steeds vrij iets te kauwen geven. Ze hebben ook hun rust nodig. Voor het altijd te kauwen kun je een kauwspeeltje of hertengewei doen bijvoorbeeld. En dan een kophuid als snackje tussendoor.
Ik moet hier zelf voorzichtig zijn met wat ik aanschaf. Alles van lam gaat goed, maar in principe zijn daar niet veel harde dingen voor. En de buffelhuidstaven gaan goed. En tsja, dan maar wat minder gezond .. dat is het laatste wat ik hem ga afnemen. Ze krijgen al hoge kwaliteit eten, dus ik compenseer het maar 
Kaus schreef:Hmm lastig... Merk je overdag niks aan één van de honden?
Fijn dat het zo goed gaat Simone. Vind dat blonde ook super schattig
Twilight, heb je snacks4dogs geprobeerd? Daar halen wij (en bijna iedereen in dit topic) snacks vandaan en heb je echt stevige kophuid tussen zitten. Maar eigenlijk zou ik proberen je hond niet steeds vrij iets te kauwen geven. Ze hebben ook hun rust nodig. Voor het altijd te kauwen kun je een kauwspeeltje of hertengewei doen bijvoorbeeld. En dan een kophuid als snackje tussendoor.

Ik hoor het veel en vaak. Het is dan te saai omdat er te weinig voldoening vanaf komt en dan ligt het maar te liggen. Een zachter kauwbot gaat op en dan hebben ze voldoening.
zo even tussenstop maar nu is ze diep in slaap