Haha ik las ook donsblad Fijn dat het vannacht minder koud is geweest. Mijn dochter van 6 vraagt elke dag of ze even bij de vogeltjes mag kijken (bedoelt ze dit topic mee)
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-16 10:44
Het is inderdaad een witmasker lutino! En daar ben ik erg blij mee Want dat betekent dat Daiquiri de verrassingssplit (lutino) van zijn vader heeft geërfd en mijn toverballennest dus nog meer 'toverbal' is geworden
De oudste drie witmasker lutino's hebben namen!
Angel Wings' Oraya (Dochter van Yeti en Merel)
Angel Wings' Ymee (Dochter van Yeti en Merel)
Angel Wings' Orchidee (Dochter van Yeti en Djinti)
En de enige bonte uit het nest tot nu toe Ik zie een rood lensje, dus ik denk dat het een cinnamon bonte witmasker is, oftewel qua mutatie een kopie van Djinti
Nog geen naam ivm onbekend geslacht (of ik moet nog op een mooi unisex naam komen). Heel mooi evenredig getekend tot nu toe Nog wel moeilijk te zien onder het dons
Neee, niet ontstippen Om je over te halen om te blijven post ik toch nog maar wat foto's Ik moest even het blok van de vijf babies van Aura en Hermes schoonmaken. Ongelooflijk hoe snel die stinkies er een bende van maken! De andere nesten vallen wel mee, maar ieder jaar valt me weer op dat Aura en Hermes 'de familie Ransbak' grootbrengen
Baby 5 heeft een gigantisch vol kropje
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 21-04-16 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Cardy
Geplaatst: 21-04-16 13:13
Dat kan je niet eens meer een krop"je" noemen haha.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-16 13:14
Hij/zij/het kan ook echt niet het kopje omhoog houden door het gewicht van de krop
En het vijftal van Pyriet en Phoenix Net nummer 3 geringd en meteen het nest opgeschud.
Indy_Mouse_9
Geplaatst: 21-04-16 13:21
Aura/Hermes baby 5 is goed afgevuld
Komt dat dan omdat donsje is blijven vragen om eten en zo een hoop kleine porties heeft gekregen, of hebben de ouders een te grote maaltijd gevoerd? Kan ie daar nou ook last van hebben? (ik heb nog wel eens een zere buik omdat ik te hard geschranst heb )