Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
die worden gebruikt voor onderzoek.
Je moet in generaties denken, en dan hoef je met vogels maar een aantal jaar verder te zijn.
. Wel veel vinken erbij gekregen die vrolijk onder de merel aan het scharrelen zijn, die zitten blijkbaar niet zo graag in/aan het huisje zelf.
soesita schreef:Kraanvogels? Ja, laat maar komen!(En ze mogen wat mij betreft ineens ook de lente meebrengen.)
Ook de merels zijn terug van weggeweest. Ik hoop dat ze nu goede antistoffen tegen dat vreselijke virus hebben. Want hoe moet het anders lente worden als er geen merel op het dak zit te zingen? oomens schreef:Wel een gelukje dat ze nu vliegen. Met die noordoostenwind is er grote kans dat er ook wat groepjes uit koers geblazen worden, zodat iedereen die niet in Oost-Nederland woont nu ook een kansje heeft ze te zien.

Ze zijn zo leuk!
Ik zat eerst heel vreemd te kijken naar wat voor één het nou was. Toen ik even ging googlen kwam ik al gauw uit op de witkopstaartmees, met z'n prachtige witte verenkleed op het kopje
Ik moest eerst even twee keer kijken wat voor vreemd staartmeesje ik daar zag zitten 

De hele dag door zijn ze hier in grote getallen overgevlogen. Prachtig!