Ik mis Jenna nog elke dag. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik mis Jenna nog elke dag. 

. Sterkte met het verlies
) Nu zou ik hem dagelijks hier een beetje van willen geven als extra. Maar ik ga er vanuit dat de standaard paté uit de supermarkt nou niet helemaal oke is. Weten jullie wat goed zachtvoer is om er bij te geven waar niet te veel poespas in zit? Hij heeft in het verleden last gehad van blaasstenen, dat is wel iets om rekening mee te houden. 

Toch wel een flinke 'meevaller' dat hij het zo goed doet, wij dachten destijds dat we hem misschien nog een jaartje een rustige oude dag konden bieden. Daar denkt hij even anders over nu

). Kind schrikt en hoeft geen hondjes meer te aaien. Moeder zegt: 'ja, opa en oma hebben ook een hond. Maar die is al bijna 14 en ligt alleen nog maar op de grond'. Nou, onze Miep is ook al bijna 14. En die gaat gewoon nog kilometers mee, hoor. Grote verbaasde ogen van het stel
!
Ja ja, dat kan dus ook. En natuurlijk merken we dat ze oud is. Maar ze heeft er nog veel lol in. Vandaag stond een strandwandeling gepland. Maar het strand was te druk. Is dus een duinwandeling geworden. Klein stukje op het strand. Daar wordt ze zo gelukkig van! Maar het duin weer op viel nog niet mee. Moesten we haar wel even een kontje geven
. Maar ach, mag de pret niet drukken.
Ze is 11 jaar en geven haar nog een geweldige resttijd. Heel gek idee, want ze is nog heel actief en vrolijk en vreet als een dijker.
. Maar wie weet gaat ze gewoon nog 2 jaar mee, voor het echt niet meer gaat. Hebben wij met onze (inmiddels overleden) hond ook gehad. Ging nog heel lang prima mee en ineens ging het heel rap achteruit. Maar die resttijd heeft ze nog heerlijk doorgebracht, zonder al te veel problemen (wat wij wisten, dan).