EskeGirl, komt dat niet door het parket? Hier wil Fluffy ook niet op het parket lopen en blijft keurig op het zeil zitten terwijl wij zijn ren aan het ophalen zijn (tot vandaag want toen lag er een boek te dichtbij en zat hij daar ineens bovenop. Meneer krijgt praatjes ) Een handdoek/kranten erop helpt misschien? (Eerder wilde Fluffy ook niet op het zeil lopen en met een handdoek of kranten erop kon het wel)
Ga ik morgen proberen, ik ga zo naar bed en ik laat ze niet onbeheerd in een rennetje van 60cm hoog.
Eske_B
Geplaatst: 03-07-15 15:18
Kyra is heel goed door de operatie heen gekomen. Ze is nog een beetje dronken, ze liggen nu samen in de bench en Kyra heeft eigenlijk meteen gedronken. Ik laat ze nu even met rust, met een bak voer en een volle ruif hooi. Hopelijk gaat ze ook snel eten.
Het enige wat ze minder leuk gaat vinden is het toedienen van de pijnstiller en spul voor d'r darmen
Bij de DA nog eens getemperatuurd? 36,3 graden. Ze gaan haar nu proberen op te warmen. Vanavond hopelijk weer ophalen en Billy in de stress omdat hij alleen zit
Kyra is weer thuis, bij de DA heeft ze wat gegeten en gekeuteld. Net geprobeerd om wat pijnstilling toe te dienen, mevrouw was not amused Nu laat ik haar even met rust, straks geef ik even wat groente, kijken of ze nog wat wil.
Dwangvoer je haar ook? Ik had de indruk bij mijn nijnen dat ze medicatie minder erg vinden samen met dwangvoer of erna. Net zoals bij ons eigenlijk, liever op een gevulde maag! Met dit weer zou ik het ook lekker dun maken, veel vocht! Arm ding...
Ik heb haar (nog) niet gedwangvoert. Bij de dierenarts wel geloof ik. Ik hoop dat ze ook snel zelf gaat eten, heb nu op wat appelmoes na niks wat op dwangvoer lijkt in huis.
Ze heeft wel enorm veel stress gehad vandaag... ik kijk het nog even aan tot 23.00/23.30. Ben net heel snel naar de supermarkt gegaan en heb een potje olvarit gekocht, mocht het nodig zijn.
Science selective. Brokjes kan je goed weken en dwangvoer van maken, helpt imo beter dan olvarit. Beide nog beter miss!
Eske_B
Geplaatst: 03-07-15 21:41
Ik heb zelf hopefarms, is dat ook goed? Ik wacht nu nog even af, ze heeft net gelukkig gedronken. Wat raden jullie aan? Ze heeft zo enorm veel stress gehad vandaag.
Ik ben daar vrij simpel in. Niet eten = dwangvoeren. Jammer van de stress, maar ze voelt zich nu sowieso gewoon niet lekker door de narcose etc dus uit zichzelf gaan eten zie ik niet snel gebeuren. Dan liever voor de nacht een portie voer erin. Sowieso dus elke keer dat je medicijnen geeft, die stress heeft ze toch al! Morgenochtend opnieuw als ze nog steeds niet eet.
Heb haar net wat dwangvoer en pijnstiller gegeven. Heel stom spul om darmen op gang te houden vergeten, dus dat krijgt ze over een paar uur. Ze vind olvarit wel lekker
Het gaat beter. Ze zit nog aan de dwangvoer maar begint inmiddels een beetje hooi en groente te eten.
Billy raakt een beetje gefrustreerd door weinig ruimte, die hebben we toen even eem uurtje in de buitenren gezet, die heeft een kwartier gerend en binkies gemaakt Ik sluit ze vannacht niet op in de bench maar laat de panelenren eromheen, zoals vandaag ze hele dag. Gisternacht wel opgesloten maar 's morgens leek Billy gefrustreerd, hij ging Kyra lastig vallen en Kyra gromde nogal. Kyra haat het dwangvoeren, maar het werkt wel.
Hoewel hij zich ook meerdere keren per dag zo op z'n zij laat rollen...
Ohjee ohjee ik was net 1 van mn dames kwijt. Wss over de ren (panelenren) gesprongen... Alles afgezocht, bij de buren geweest, in mijn laatste rondje tuin zat ze helemaal in n hoekje. En rennen dat ze deed!! Gelukkig wel in een x terug naar haar kooitje!
Helaas voor de konijnen kunnen ze nu niet on de ren totdat ik iets anders heb bedacht...
Nouw wij willen einde van dit jaar de tuin gaan opknappen dus dan komt er sowieso een ren van 5 lang 2 breed misschien iets groter nog.. Maar ik denk ik ga het idd maar bedekken met andere pnelen