Hij gaat wel fanatiek likken (kauwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisitano schreef:Ushanka schreef:Ik moet eerlijk zeggen geen fan te zijn van kruisingen.
Waarom niet?
Als je een doordachte kruising fokt kan het fijn uitpakken. Ik ben groot voorstander van outcross in de fok, dat zou een hoop problemen bij rashonden op kunnen lossen.
Lisitano schreef:De meeste Mal x Hus kruisingen vind ik overigens goed geslaagd,
Lisitano schreef:minder hysterische van de Husky en het minder serieuze van de Malamute.
dierenfan schreef:Misschien is dit nest dan iets voor je. Moeder veel herderbloed en vader veel huskybloedOf de racelijn husky heb al bepaalde lijn op het oog of de tamaskan en dan een nest met veel husky en herder bloed voor wat betreft waakzaam zijn en willen werken. Al zal de tamaskan vermoedelijk weer minder werklust hebben dan de husky uit racelijnen maar je moet dat net treffen.
Lisitano schreef:En inderdaad ken ik een aantal goed gelukte Husky X Malamute mixen. Je zegt dat het geen goede graadmeter is en dat is natuurlijk waar maar vervolgens zeg jij hetzelfde
Lisitano schreef:Degenen die ik ken zijn net een stukje kalmer dan de Husky's die ik ken. Ik ken niet alleen huis, tuin en keuken Husky's trouwens. Ik vind je arrogant overkomen in je reactie maar dat kan mijn gebrek zijn.
Lisitano schreef:Ik zeg nergens dat ik pro kruisingen ben. Ik schreef enkel dat er ook een positieve kant is aan kruisingen omdat jij duidelijk schreef dat het jouw voorkeur niet heeft. En daarna zeg je iets over Malamute in jouw hond waarop ik reageer met een positieve ervaring. Mijn hond draagt trouwens ook een deel Malamute bloed
dierenfan schreef:Jaaa ik kwam die aankondiging tegen. Enorm veel zin in. Ik ga komende maand op mezelf en heb voor mezelf ook zomer 2017 voor een pup in mijn hoofd haha.
Maar toch heb die twijfel hoe is mijn leven over een jaar?? Als weet niemand dat van te voren.