hier een minder leuk berichtje afgelopen vrijdag (pups 1 dag oud) is helaas 1 pup overleden deze is begraven in mijn nieuwe tuin
afgelopen zaterdag verhuisd en tot vanavond erg druk geweest maar nu is het echt bijna klaar morgen alleen nog 1 muur in de keuken sauzen en de bijkeuken het plafond en de muren nog en dan is alles klaar
mijn chi gaat goed, word erg dik werpkist staat klaar want over 2,5 week is ze uitgeteld
tja waardoor...............had hem vrijdagmiddag nog na laten kijken door de da (het hele nest na laten kijken incl mama) hartje klonk goed en bij zijn longetjes kon ze heel ietsjes geluid horen, waarschijnlijk wat vruchtwater binnen gehad deze kwam na de geboorte ook iets trager op gang......
het laatste teefje die geboren is had ook wat geluid bij de longetjes (ook vruchtwater binnen gehad) maar die heeft het goed doorstaan.......en ze groeit goed enz
Limoen.. hoe is t met Sally?? En hoe is t met de pups en de as mams???
Ik baal... nou ja baal.. Mijn honden zijn geen verwende eters. Maar ik geef nu een tijdje lotgering en sinds een paar dagen wil Toy erg moeilijk eten. Gister was ze zelfs toen we thuiskwamen van het paasvuur (ik doe de organisatie met wat andere) heel slapjes. Ik heb haar toen wat druivesuiker gegeven dat heb ik staan en daar knapte ze van op. Maar eten wilde ze niet. heb haar maar voor nood wat kattebrokjes gegeven. Maar ook Pinkeltje wil het niet zo eten. Maakt niet uit welke smaak ik geef... Terwijl Dribbel en de grote honden nergens moeite mee hebben.. Zit eraan te denken om een zak brok in huis te halen voor als.
Frustrerend pipo. Dat had ik ook met emily. Kun je niet iets anders proberen van bv. Prins of rodi (ken ik niet maar zag het liggen). Ik snap wel je alleen echt vers wilt voeren maar als ze helemaal niet eten...
Ik voer Dego meat en Dan de fokkers Worst . Ik heb 2 chi,s en een heel kieskeurige addoptant uit Turkije . De 4e hond is een border collie mix die alles eet . Maar Moet zeggen ook de kieskeurige chi,s en de Turk zijn gek op de fokkerworst . Ze zijn wel 1250 gram per Worst maar een uurtje uit de vriezer en je kunt ze in plakken snijden met een kartel mes
Tja. teefje, kruising dwergkees/ chi.. heb nog geen mooie foto. kijk maar snel op de link hierboven van mp. foto 1,2 en enalaatste. nu hier in diepe slaap haha
Met Sally gaat het eigenlijk wel heel goed. Ze kan alweer redelijk normaal lopen en rennen, maar haar achterpootjes zijn nog niet normaal. Ze heeft bijv. heel veel moeite met de bench instappen, over dat randje heen.
hier nog geen pupjes van onze chi maar ze is dan ook as zondag 9 weken wel heeft ze al een beetje slijm verloren en jemig die pups gaan flink tekeer in haar buik!