Mijn relatie is in februari gestopt, voor mij het moment te besluiten nu toch echt een sphynx te nemen. Ik wilde graag weer doen waar ik gelukkig van werd Heerlijk, beste besluit tot nu toe.
Whaha Splash sushi speelgoed! Enne ik wil ook wel op Wax passen hoor als je op vakantie gaat
Tilmar
Geplaatst: 21-06-14 20:56
Wax is inderdaad wel heel erg leuk, kan me voorstellen dat je verliefd bent!
Ach Kristie, als mijn schepjes obsessie het ergste is.. Ik wil nou eenmaal alles zo handig mogelijk doen. Maar ik geloof dat het aardig goed gaat nu met een selectie van de schepjes. De meeste schepjes hebben te grote gaten, daar vallen de houtkorrels doorheen.
Leuk katje op de foto! Wat is tortie eigenlijk? Ik zie dat wel vaker staan.
tortie is schildpad of lapje als ik me niet vergis. Maar wat het verschil is tussen een schildpad en een lapje moet je me niet vragen.
lor1_1984
Geplaatst: 21-06-14 22:05
Oh ja, Mowgli 'hielp' donderdag nog met het oppompen van het luchtbed : 'Vrouwtje, dat kan beter hoor! ' Of, zoals Magrathea als commentaar leverde: "Vrouwtje, stop daarmee, ik lig hier -_-"
Ik heb een heerlijk middagje gehad! Lekker gepickniked met een vriendinnetje in het weiland naast Chuck zijn plekje. Texas was ook mee, heb echt genoten, die kat is zo bijzonder
Whaha die Knox is wel DE bom hoor! Die foto, dat hoofd!
c_alsemgeest
Geplaatst: 24-06-14 16:33
Ik heb heel erg slecht nieuws... kan het zelf nog maar moeilijk bevatten maar Princess is overleden. Vanmorgen heerlijk aan het zonnen en spelen en opeens liep ze raar. Meteen met haar naar de dierenarts gereden want we vertouwden het al niet... Daar bleek ze hele heftige trombose te hebben in haar aorta, en haar beide achterpoten waren al aangetast. Kans op herstel was erg klein en ze begon pijn te krijgen... dus was de pijnlijke keuze snel gemaakt Het is zo erg en onverwacht... 7 jaar was ze pas.... mis haar nu al verschrikkelijk. Zoals haar fokker al zei was het een heel bijzonder meisje.
Écht verschrikkelijk. Ik heb laatst zo'n soortgelijk verhaal gelezen op all about sphynx op FB. Lag ook 's ochtends te zonnen en werd ook niet goed en die hebben ze ook moeten laten gaan. Hoe bizar en oneerlijk als er 's ochtends nog niks aan de hand is, en daarbij gezond en hcm vrij zijn............