met de kittens
  met de kittens                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Veel sterkte nog. Fijn dat je straks 2 raggies hebt lopen, de vorige vergeet je nooit, maar wel weer heel gezellig straks in huis.
 Veel sterkte nog. Fijn dat je straks 2 raggies hebt lopen, de vorige vergeet je nooit, maar wel weer heel gezellig straks in huis.  Wat een leuke kittens! Ooit wil ik ook eens een nestje raggies
 Wat een leuke kittens! Ooit wil ik ook eens een nestje raggies   

Blazen, grommen en ze slaat hem regelmatig. En dan is ze ook nog eens pisnijdig op mij. Wordt er wat moedeloos van. Wil graag mijn lieve ragdoll terug én hoopte haar juist een maatje te bieden. Maar misschien wil ik te snel..
 Blazen, grommen en ze slaat hem regelmatig. En dan is ze ook nog eens pisnijdig op mij. Wordt er wat moedeloos van. Wil graag mijn lieve ragdoll terug én hoopte haar juist een maatje te bieden. Maar misschien wil ik te snel..                                                         

.
 . .
 . . Ik denk dat je ze  nog wat meer tijd moet gunnen,zolang ze elkaar niet de tent uitvechten,denk ik dat het wel goed gaat komen
 . Ik denk dat je ze  nog wat meer tijd moet gunnen,zolang ze elkaar niet de tent uitvechten,denk ik dat het wel goed gaat komen  .
 .                                                          Feliway zit in ieder geval in het stopcontact.
 Feliway zit in ieder geval in het stopcontact. 

Eerst gewassen, maar ze reageerde daar enorm heftig op. Die zeldzame bijwerkingen, die kreeg zij dus. Terug naar de DA, en voor een kleine € 200 aan injecties gehaald. Toen was het inderdaad ook zo weg. DA gaf aan dat ze er nou resistent voor zou moeten zijn. Langharige katten die binnen wonen kunnen er flink bevattelijk voor zijn, omdat de sporen in hun haren blijven hangen. En die sporen komen dan weer van de paarden, die zijn drager van ringworm zonder er zelf last van te hebben. Dolle boel dus. En nou heeft ze wéér een kale plek... Hebben jullie dit wel eens meegemaakt? En zo ja, wat heb je er tegen gedaan? Om nou elk jaar voor € 200 aan injecties te halen.. dat lijkt me ook gewoon niet heel gezond voor haar.
 Eerst gewassen, maar ze reageerde daar enorm heftig op. Die zeldzame bijwerkingen, die kreeg zij dus. Terug naar de DA, en voor een kleine € 200 aan injecties gehaald. Toen was het inderdaad ook zo weg. DA gaf aan dat ze er nou resistent voor zou moeten zijn. Langharige katten die binnen wonen kunnen er flink bevattelijk voor zijn, omdat de sporen in hun haren blijven hangen. En die sporen komen dan weer van de paarden, die zijn drager van ringworm zonder er zelf last van te hebben. Dolle boel dus. En nou heeft ze wéér een kale plek... Hebben jullie dit wel eens meegemaakt? En zo ja, wat heb je er tegen gedaan? Om nou elk jaar voor € 200 aan injecties te halen.. dat lijkt me ook gewoon niet heel gezond voor haar. 

. Pff wat een dure inentingen ja..  Ik heb er ook geen ervaringen mee. Klinkt ook als lastig te voorkomen.
. Pff wat een dure inentingen ja..  Ik heb er ook geen ervaringen mee. Klinkt ook als lastig te voorkomen.                                                         

Sowieso, als dat net zo'n portret is als deze dan heb ik geen leven meer.
 Sowieso, als dat net zo'n portret is als deze dan heb ik geen leven meer.