Haha geen stress hoor, ik zie hem vanzelf een keer. Vind t al leuk dat je een foto van haar gemaakt hebt
Haha Oll ziet er echt showklaar uit zo aparte kleur heeft hij
Grappig trouwens dat je me nog gezien hebt in de erering xD voor mijn gevoel ging t ook wel goed maar de keurmeester had totaal geen interesse in haar. Mja is natuurlijk ook wel beetje natte vingerwerk, de erering. T is meestal maar net wat voor rassen de keurmeester aanspreekt :p zo werd ik met pippa een keer 2e in groep met keurmeester waar ze in de ring ook al door gekeurd was
Neej
Tuurlijk heb ik je gezien En da's inderdaad een waar ding wat je daar zegt. Zeker in grote rasgroepen
Thesserd
Geplaatst: 06-09-14 20:13
Is ook niet erg, maarja heb wel 1,5 uur moeten wachten ofzo dus dan is het minder leuk xD Toch wel weer een goede ervaring geweest. Het was Lois haar eerste show maar ze was echt nergens van onder de indruk, alles was leuk Dat was bij haar moeder wel anders. Die deed op die leeftijd haar uiterste best om de ring uit te komen
Ik heb trouwens zelf een fototje van Lois van toen we bij de voorkeuring voor de erering stonden. Niet super foto maar ze staat er wel leuk op. Dat laatste kan ik niet over mijzelf zeggen trouwens
Andere dames staan niet op de foto want mn ouders hadden geen handen vrij.
Ik zit nu achter mn computer, kan ik even beter je foto bekijken, maar Oll staat wel echt perfect op die foto (voor hoe ver ik kan zien, heb verder niet echt verstand van het ras ), echt showmannetje of niet
Neej
Oh en thess, sorr! Ik ga er vanaaf aan zitten of anders morgenmiddag, was te brak voor woorden en ik heb zo ongeveer m'n laptop nog niet aangehad hahahaha
JustJoyce
Geplaatst: 10-09-14 15:17
Thesserd schreef:
Volgens mij is Zwolle op 4 en 5 oktober, of zoiets iig
yes klopt! :d
JustJoyce
Geplaatst: 10-09-14 15:17
fenja schreef:
Wie gaat er naar Zwolle? Ik ben zowel zaterdag als zondag aanwezig
Ik moet nog inschrijven voor zwolle, maar de bedoeling is beide dagen te gaan. Is de eerste keer voor mijn pup, die dan de babyklasse in mag En ik neem ook een van mijn andere honden mee