Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Jeanine_x schreef:@skippy dat is ook eng en totaal geen fijne ervaring!
Knappe Toby!!!
@mvandende soms is een dagje oppas voor de hond ook fijn, dan heb jij meer rust!
Nayomie schreef:Mag ik hier meepraten? Over 2 week komt onze ODH pup. Waarschijnlijk deze week horen we welke pup het wordt. Ben super benieuwd!
Wij zijn inmiddels 2x langs geweest bij de fokker, met 3 week en met 5 week.
Skippy01 schreef:Nayomie schreef:Mag ik hier meepraten? Over 2 week komt onze ODH pup. Waarschijnlijk deze week horen we welke pup het wordt. Ben super benieuwd!
Wij zijn inmiddels 2x langs geweest bij de fokker, met 3 week en met 5 week.
Welkom! Kun je mooi ervaringen delen met Cursebreaker hier, die heeft ook een Oud Duitse herder
kiwiwitje schreef:Hier kwamen er iedere 2 dagen foto’s van iedere pup op fb en daarnaast nog losse foto’s en filmpjes voor de pupkopers en enkele op fb.. En mijn pupkopers kwamen bijna ieder weekend. 1 gezin sloeg 1 weekend over ivm inkopen doen en werk afronden en 1 gezin zat in indonesie deels van de puppytijd dus die kregen extra foto’s en filmpjes.
Goed om de 2 dagen was veel werk. Maar wekelijks moet makkelijk lukken.. ook van 2 nesten.. zeker als je maar 1 x komt vind ik dat je als fokker er meer moeite in steekt.
Overigens is t niet kenmerkend voor showfokkers. In ons ras pronken ze er eerder teveel mee en worden ze al in showstand neergezet met een danoontje oid..
ik maak gewoon foto’s waar de kopjes leuk op staan
Nayomie schreef:kiwiwitje schreef:Hier kwamen er iedere 2 dagen foto’s van iedere pup op fb en daarnaast nog losse foto’s en filmpjes voor de pupkopers en enkele op fb.. En mijn pupkopers kwamen bijna ieder weekend. 1 gezin sloeg 1 weekend over ivm inkopen doen en werk afronden en 1 gezin zat in indonesie deels van de puppytijd dus die kregen extra foto’s en filmpjes.
Goed om de 2 dagen was veel werk. Maar wekelijks moet makkelijk lukken.. ook van 2 nesten.. zeker als je maar 1 x komt vind ik dat je als fokker er meer moeite in steekt.
Overigens is t niet kenmerkend voor showfokkers. In ons ras pronken ze er eerder teveel mee en worden ze al in showstand neergezet met een danoontje oid..
ik maak gewoon foto’s waar de kopjes leuk op staan
Elke week van elke koper, lijkt me best een pittige tijd dan voor jou als fokker.
Nayomie schreef:Hey Sharon! Wat grappig je hier tegen te komen.hebben alle kittens inmiddels een plekje gevonden?
Kiwipitje: Wat leuk dat jullie de mensen er zo bij betrekken!Als het aan mij lag ging ik ook iedere week kijken want dat groeiproces zien vind ik echt geweldig. Maar de fokker is voor ons 2 uur enkele reis, fokker ontvangt 1 koper per dag, maar ze kennen mij al en ik hen via mijn moeder die daar haar eerste hond vandaan had gehaald.
Maar zij doen met 7 week (deze week dus) een puppytest en koppelen op die manier een pup aan een persoon.
Jeanine: leuke hond! Hoe oud is hij/zij?