Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Hier ook niet verzekerd. Wel lang naar gekeken maar bijna niks van de dingen waar wij risico op lopen wordt verzekerd. Was het voor ons niet waard dus. Alhoewel ik er nu wel blij mee zou zijn geweest met dit jaar alleen al tand trekken voor Dexter, darmontsteking en nagel afgescheurdLaten we hopen dat dit het was voor een lange tijd.
Mar_X schreef:Hier is de nacht ook goed gegaan, rond half 11 gaan slapen en om 5 uur werd ik wakker waardoor Silke ook wakker werd, ik heb haar toen laten plassen en daarna was het even piepen en is ze weer gaan slapen.
Ze plast alleen heel weinig, ze is er sinds gistermiddag half 1 en heeft sindsdien nog maar 3x geplast. Vanochtend om 5 uur was de laatste keer, ze heeft vanmorgen wel gepoept en ze drinkt ook goed, eten wat minder dus krijgt ze regelmatig kleine beetjes. Mijn vorige hondje plaste de eerste dag ook bijna niet, maar dat was na een paar dagen wel anders, toen plaste ze soms wel meerdere keren per uur.
beauty1love schreef:Skye is wel verzekerd. Toen ik hem kocht had ik nog geen mega spaarpot voor eventuele onverwachte grote dingen. Voor onze volgende hond zijn we nog aan het twijfelen. Het spaarpotje is er ondertussen wel, maar het is ook wel heel fijn om een risico af te dekken en bijvoorbeeld gewoon naar de osteopaat te kunnen zonder dat dat soort dingen direct zo duur zijn..
Warboel schreef:Sluiten ze uit op ras ja?
Ik heb er niet eens echt naar gekekenhad al snel besloten een spaarpotje te doen ipv verzekering.
KimD schreef:beauty1love schreef:Skye is wel verzekerd. Toen ik hem kocht had ik nog geen mega spaarpot voor eventuele onverwachte grote dingen. Voor onze volgende hond zijn we nog aan het twijfelen. Het spaarpotje is er ondertussen wel, maar het is ook wel heel fijn om een risico af te dekken en bijvoorbeeld gewoon naar de osteopaat te kunnen zonder dat dat soort dingen direct zo duur zijn..
Zo duur is dat niet, ik denk dat als je vergelijkt verzekering tegenover jaarlijkse kosten, dat je schrikt wat de verzekering 'verdiend'.
Daargelaten als er grote ongelukken gebeuren maar ook dat betaal ik liever in één keer dan tegenover jaren verzekering.
Zonder gekke dingen zijn wij nog geen €100,- per jaar kwijt bij de DA.
Warboel schreef:Ahhh Detroit wat een schatje! Gelukkig is het al bijna 6 juli al duurt die laatste week zoooo lang! Sterkte met aftellen![]()
Wij verveelden ons een beetje dus zijn even met Otje naar de Klinkenbergerplas gereden, het was er heel erg rustig dus ze heeft even lekker los kunnen lopen (als ze hondjes tegenkomt die ze heeeel leuk vindt of veel hondjes tegelijk heeft ze wel eens een beetje bananen in dr oren/raakt ze overprikkeld) ze heeft lekker door het water gerend! Nu is ze moe![]()
[ [url=m/ZvdEeZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vvE2Sx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rrJAtv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Skippy01 schreef:@mvdende jammer dat het nu minder goed ging. Het is ook veel misschien, twee dagen. En honden willen nou eenmaal dichtbij hun mensen zijn, twintig meter is best ver
@jeanine ow pff, vervelend en eng zoiets! Mijn vader heeft Toby één keer los geklikt van de riem. Toby ging gelijk op jacht en ik kon er achteraan. Ook nog precies op de dag dat ik mijn toenmalige paard weg bracht naar een 'heropvoedingskamp' zonder de zekerheid dat hij daar levend vandaan zou komen (laatste evaluatie, dierenarts stond er al achter hem vanwege agressie te laten gaan, uiteindelijk goed gekomen hoor, maar niet bij mij), dus ik was al heel emotioneel die dagIk heb nog nooit zo hard en boos gegild naar mijn vader denk ik. En ik heb in mijn puberteit toch best veel tegen hem gegild