Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xLaraaj schreef:Welkom Evelien!
Wat jammer om te horen van je pup, ze was prachtig![]()
Maar suuuper veel plezier en geluk toegewenst met je nieuwe pup en hopelijk een nestje dan eind dit jaar. Is dat met de teef die ik ontmoet had?
Hier met een paar fokkers contact al paar maanden voor begin 2020. Op 1 fokker na weten ze enkel de teef die ze gaan gebruiken maar nog niet de reu. Dus het gaat ook echt aan de combi liggen en wat er uit komt want heb wel een paar eisen
Billy1970 schreef:Ooh Suze, ik vind jouw hondjes qua uitstraling erg leuk en qua koppie doen ze me denken aan die boef van mij, hebben echt een beetje een zelfde soort oogopslag of zo....
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
xLaraaj schreef:Welkom Evelien!
Wat jammer om te horen van je pup, ze was prachtig![]()
Maar suuuper veel plezier en geluk toegewenst met je nieuwe pup en hopelijk een nestje dan eind dit jaar. Is dat met de teef die ik ontmoet had?
Hier met een paar fokkers contact al paar maanden voor begin 2020. Op 1 fokker na weten ze enkel de teef die ze gaan gebruiken maar nog niet de reu. Dus het gaat ook echt aan de combi liggen en wat er uit komt want heb wel een paar eisen
candalisa schreef:Ik ben geen voorstander van fokkers die zich blindstaren op karakter in het algemeen gaat het vaak bij die gevallen het vaakst mis. Ik heb al 3 pupjes in een jaar tijd helpen herplaatsen omdat ze totaal geen geschikte combinatie waren na een karakter test. Een pup wat bij de moeder en andere pupjes heel brutaal is kan bij thuiskomst heel onzeker en verlegen worden en andersom net zo... Mila is juist veel zekerder geworden door de manier waar ze leert om met honden om te gaan. Dat een fokker op gevoel van mensen afgaat ben ik helemaal voor! Als je geen goed gevoel heb bij mensen moet je ze geen pup verkopen! Kijk als mensen heel stug een teefje willen en dan zeggen als er niks anders is doe maar een reutje vind ik het ook niet goed omdat het niet overwogen is.