misschien kunnen de konijnen zelf beter schoon gaan maken , Lilo had al een handdoek uit de badkamer getrokken (lag op de grond, wasmand doe ik niet aan
) had ze wel kunnen gebruiken 
dat staat stoer Tarzan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
misschien kunnen de konijnen zelf beter schoon gaan maken , Lilo had al een handdoek uit de badkamer getrokken (lag op de grond, wasmand doe ik niet aan
dat staat stoer Tarzan
xXutopiaXx schreef:Oh gelukkig.. dacht al dat ik kapotte konijnen hadZe bemoeien zich overal mee als ik schoon kom maken en lijken zelfs boos
Zal eens een foto maken het van etiket van ons voer, ben wel benieuwd nu eigenlijk!
Ben overigens superzenuwachtig.. Marsh zit nu op dag 29 van haar dracht, als het goed/gelukt is....
Edit:
Ons voer:
[ [url=m/Wp3xqf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Es_ther schreef:Rebecca schreef:misschien kunnen de konijnen zelf beter schoon gaan maken , Lilo had al een handdoek uit de badkamer getrokken (lag op de grond, wasmand doe ik niet aan
dat staat stoer Tarzan
. Ik hou van dat konijn
.
Nu moet ie nog een stoer verhaal verzinnen Tarzan!
Gigixponys schreef:xXutopiaXx schreef:Oh gelukkig.. dacht al dat ik kapotte konijnen hadZe bemoeien zich overal mee als ik schoon kom maken en lijken zelfs boos
Zal eens een foto maken het van etiket van ons voer, ben wel benieuwd nu eigenlijk!
Ben overigens superzenuwachtig.. Marsh zit nu op dag 29 van haar dracht, als het goed/gelukt is....
Edit:
Ons voer:
[ [url=m/Wp3xqf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit voer ziet er over het algemeen ook okee uit. Alleen het ruwe celstof gehalte is wat aan de lage kant. Het zou tussen de 140-250 g moeten zitten en jou voer bevat 135 g, wat dus net onder de ondergrens valt.
Daarnaast ook nog even de opmerking dat ze bij goedkoper voer dus ook vaak goedkopere bronnen voor eiwitten enz. nemen, waardoor deze van mindere kwaliteit zijn= minder bruikbaar voor opbouw van spieren enz. en ook minder opneembaar uit de darm. Nu is het wel zo dat ze bij konijnen gewoon vaak luzerne gebruiken wat wel een goede eiwitbron is.
mafkees 
(grapje hoor
)
heel stoer een langstlopende tijger , dan was het vast een kat die eruit zag als een tijger Rebecca schreef:Voor een goed bod mogen jullie Lilo wel hebben(grapje hoor
)
heel stoer een langstlopende tijger , dan was het vast een kat die eruit zag als een tijger

nou ja, in een keer duidelijk dan toch

cobelens schreef:Wat een moppies
[ [url=m/CB7me6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb het niet gezien, maar kan wel raden wat er gebeurd is, is heel lang niet gebeurd, maar ze hebben weer gevochten en dan gaan ze rollenbollend door de tuin heen. Ze liggen nu ver van elkaar af op adem te komen....ik snap ze niet
ik denk dat ik die maar ga doneren aan de knaagdieren opvang.