Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dito schreef:Die van mij leven het hele jaar buiten samen met mijn 4 konijnen. En gaat hartstikke goed. Als het kouder word houd ik er rekening mee ivm tocht en regen.
mindful schreef:Onze cavia’s (allemaal uit de opvang)zitten heel het jaar buiten in een omgebouwde shetlanderstal met kleine buitenren. Als het vriest, leg ik van die opwarmpads die 10u warmte geven en de warmtelamp gaat aan tot de ochtend. [ [url=m/Dc6WwR.jpg]Afbeelding[/url] ]
BarbaraNova schreef:dito schreef:Die van mij leven het hele jaar buiten samen met mijn 4 konijnen. En gaat hartstikke goed. Als het kouder word houd ik er rekening mee ivm tocht en regen.
Hoe hou je er rekening mee dan? Mogen ze dan niet meer buiten?
Nee ik durf ze niet bij mijn konijnen te zetten, daarnaast is de ren van de konijnen open aan de bovenkant en hebben wij een kat die het al vier jaar gemunt heeft op de cavias...
melody7 schreef:Dat lijkt mij inderdaad schurft, dat is het op de rug eigenlijk altijd.
Ik ontsmet het verblijf en de inboedel ook altijd. Na een week moet je de behandeling en het ontsmetten nog een keer herhalen. Meestal zijn ze er dan vanaf
melody7 schreef:Ik gebruik altijd chloor of Dettol.
Het kan via hooi of bodembedekking binnen komen, helaas zit het daar wel eens in. Heb je je andere cavia('s) ook behandeld? Dat is bij schurft ook belangrijk, meteen iedereen behandelen anders gaat het circuleren.