Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLaraaj schreef:Hoe bedoel je 1 pot nat? Aelfde lijn of familie ofz?
ZoZenn schreef:Ik vind het altijd zo grappig om te zien wat iedereen hier aanspreekt in een hond, zo verschillend!
Mijn Zig is ziek van het koude weer. Ik heb dus toch niet goed opgelet dat hij warm was, hij heeft ook geen onderlaag vacht. Nu ligt hij in een fleecetruitje, onder een dekentje, op m'n schoot lekker warm te zijn.
AJ verveelt zich kapot, maar het regent zo hard.
Ianthe schreef:Oh dat is balen. Heb dat ooit met een opvanghondje gehad, de nieuwe en oude zaten achter elkaar. Heb die oude los lopen wrikken met een mes haha. Geen scherp mes trouwens hoor en de achterkant;p Ertussen doen en beetje wiebelen...elke dag.
Gingen mooi los zitten en uiteindelijk gingen ze eruit.
Azmay schreef:Ik zit even aan het eind van mijn energie, druk weekend gehad en dacht bij te kunnen komen maar toch maar naar de dierenarts vandaag en Lilith haar melktanden worden getrokken zover ze nog zitten. Ze zitten te vast en drukken de nieuwe scheef![]()
Dus donderdag weer terug, vind het toch wel een beetje spannend.
[ [url=m/odbeHL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oja jullie opperde ooit een belletje wat ze moest gebruiken als ze naar buiten wilde. Ze heeft zelf al besloten dat met het kattenluik klapperen ook aandacht vraagt![]()
Ze is nagenoeg zindelijk al vergeet ze soms nog wel om naar buiten te gaan (of is ze niet zo duidelijk met aangeven).
KimD schreef:Azmay schreef:Ik zit even aan het eind van mijn energie, druk weekend gehad en dacht bij te kunnen komen maar toch maar naar de dierenarts vandaag en Lilith haar melktanden worden getrokken zover ze nog zitten. Ze zitten te vast en drukken de nieuwe scheef![]()
Dus donderdag weer terug, vind het toch wel een beetje spannend.
[ [url=m/odbeHL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oja jullie opperde ooit een belletje wat ze moest gebruiken als ze naar buiten wilde. Ze heeft zelf al besloten dat met het kattenluik klapperen ook aandacht vraagt![]()
Ze is nagenoeg zindelijk al vergeet ze soms nog wel om naar buiten te gaan (of is ze niet zo duidelijk met aangeven).
Als je deze week ergens een uurtje een puppy wilt moe maken op de Brunssummerheide, let me know. Dan gaan we een uurtje wandelen.Kun je daarna zelf ook een dutje doen.
Zoe_97 schreef:Ik weet niet of je foto gespiegeld is. Maar als dat niet het geval is zit de lijn verkeer om. Hoe jij hem
Nu hebt sluit de strop wel soepel mr opend niet soepen. Als hij andersom zit wel.
Zoe_97 schreef:Kim. Jij zat toch in België hè? Als jij les geeft heb je dan tich geen brevet van kmsh voor instructeur gehoorzaamheid? Tijdens de theorielessen hameren ze er namelijk erg op hoe zo’n lijn om moet en als je op de paraktijk niet doorhebt dat iemand zijn lijn andersom zit zijn dit dikke minpunten :p
Ik ken niemand die de lijn op deze manier omdoet (met een links lopende hond).
Kaus wat gek. Dat rechts lopen, is dat een IPO ding dan? :p bij gehoorzaamheid in België moet je als je iets verder wil en ooit op een brevet of wedstrijd komt namelijk dispensatie Egens een lichamelijk gebrek aanvragen voordat de hond rechts mag volgen.