Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Mijn zusje doet elke week de ren anders en ze hebben ook steeds wel een zandbak. Maar wij hebben thuis nog een paar kuub wit zand liggen in de tuin los (in een hoekje). Dus dat kan ze heel makkelijk omwisselen.
klinkt toch niet echt goed en kunnen verschillende redenen achter zitten Jannickee schreef:Love_animals ik zou ook even de dierenarts bellen als ik jou was!
Nora heeft een hele doffe plukkerige vacht. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Het is me helaas nog niet gelukt om haar te pakken te krijgen..
losse plukken trek ik, als het mogelijk is want dat kan niet bij allemaal, weg als ze eten bijvoorbeeld
Bij zijn schouders is ie nu een beetje kaal en de rest van zijn lichaam ziet er wat plukkerig uit. Mijn voedster zit strak in d'r vachtje maar ze heeft ook kortere haren dan mijn ram. Ik zou hem wat vaker moeten aaien/borstelen eigenlijk maar hij is een beetje knorrig geworden op aanraking van zijn vachtje sinds Floki hem heeft lopen plukken.

.
. Maar ik had denk ik ergens gelezen dat het echt wel een aantal dagen moet drogen voor de konijnen er "veilig" in kunnen...
En is het hout bij jou nog in goede staat? Dat het toch niet na een maand begint te rotten
.