Ze hebben nu trouwens geen blauwe oogjes meer (die ze houden tot een bepaalde tijd) ze zijn nu groen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, hoeveel wegen ze Azara?
hij heeft het goed! Al vond ik Sonic en Ginger echt ontzettend leuk samen, is het misschien beter geweest dat ze uit elkaar gingen omdat hij heel erg hing aan haar en ook echt probeerde te drinken bij haar. Het uit elkaar halen heeft haar een hoop rust gegeven en Tonic heeft dat gelukkig nooit gedaan bij haar, en zij gaan ook goed samen gelukkig.
Ze draait dus om zodra de kater probeert te dekken

Maar mijn ouders zijn gek op d'er en ze komt ook lekker knuffelen

Gisteren even meegenomen naar mijn broertje zijn nieuwe huis. Was hij nog niet geweest. Hij vond het echt vet, voor het eerst trappen gelopen, aan de lijn, en hij vond het supervet om het hele huis te ontdekken
Hij was alleen wel een beetje een deugniet, hij sprong recht in een keukenla, hij probeerde in een plantenbak te komen en rozen op te eten
Maar al met al erg leuk. Uiteindelijk heb ik heb maar in een mandje gelegd, waar hij de rest van de avond heeft gechild. Daarna nog even boodschappen gedaan, hij bleef toen braaf in zijn vervoertas om mijn schouder
Fijne kat is het ook. Jammer dat Ginger het reizen met de scooter niet zo leuk vind
Heerlijk ondeugend haha 
Mijn arme ventje ...
Alhoewel we hem nog wel eventjes een dag in de gaten moeten houden. Dus zit hij nu weer alleen in zijn kamertje