Hoi mag ik mij hier ook aanmelden met onze weimaraner van nu 10 maanden?
hij heeft zijn puppydiploma en A diploma nu zijn we bezig met de B. Net mee begonnen dus ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen Terug sturen naar de plaats vind hij in ieder geval al erg leuk om te doen
Mijn vriend heeft even de jacht met hem gedaan maar is even gestopt wegens sport op de zelfde dag van de kinderen.
Vast Parcours ging heel slordig vrij snel al een Disk
Vast Parcours NK Teams ging niet lekker op de palen en startlat eraf, 2 fout toch nog 25e Levi was ook erg rebels en blafferig.
Jumping ging super.. Levi ging als een speer! Klein foutje door mijn wissel bij de palen. Daarna snel en foutloos, MAAR de een na laatste sprong stuur ik hem per ongeluk verkeerd overheen. Dom, dom, dom! Disk dus
Al met al wel een hele leuke dag gehad en ons team heeft het goed gedaan voor het NK Teams
Wij mochten vandaag naar Venlo, onze 1e B1 wedstrijd Ik had geen idee wat we konden verwachten want 2 buitenlandse keurmeesters
Als 1e het VP, een prachtig rondje met de nodige kleine puntjes. Helaas een disk aangezien Csiva een andere sprong nam dan de bedoeling was. Hoe ze de schutting neemt is natuurlijk ook niet helemaal de bedoeling... Ik zie zelf een boel wat best ok gaat, maar ook dat ik her en der wel wat handlingsfoutjes maak
Vervolgens op naar de jumping. Tijdens het verkennen vond ik m echt pittig. Even hulp gevraagd met bepaalde punten maar gelukkig was de keuze die ik had gemaakt dezelfde als de oplossing die ik te horen kreeg. Zo'n bevestiging is fijn en dan ga ik toch net wat fijner zo'n ronde in. Helaas helaas... We gingen op het 2na laatste toestel de mist in. 2 toestellen met mn belg kwam ze iets te kort, als ze daar een meter of 2 ruimer gekomen was kwam ze wel goed uit voor de out...
Als laatste een spelletje. Weer een disk Maar ook dit was niet direct een makkelijk rondje. Spel was voor B1, B2 en C klasse. Ook hier weer aan het einde dat we fout gingen en hier gelukkig wel een goede schutting
Hier net weer terug van een les waar we beide veel geleerd hebben. We zijn begonnen met het draaien na de sprong en ook een begin met de wip gemaakt. Dit is nog lastig. Ook de tunnels blijven beetje moeilijk. Die vind ze nig niet zo leuk. De schutting en de kattenloop daar in tegen vind ze geweldig.
Zondag in Dalen agility lopen. Moet voor het eerst snooker lopen. Heb geen flauw idee hoe dat precies moet. Heb de pech dat mijn instructrice er ook altijd mee in de war is. (Ze loopt zelf geen wedstrijden meer) Wel veel gelezen maar het kwartje valt nog steeds niet. Iemand een idee hoe ik me nog beter kan voorbereiden?
Stiekem gehoopt dat ik we een gambling zouden krijgen
Ik fiets iedere dag met Boor. 2x 10 km, 4x 6 km en 1x 3 km. Op die manier blijft hij goed op conditie.
Ik heb dit uiteraard wel opgebouwd. Eerst twee keer in de week 3 km, dit iedere week met een dag meer uitgebouwd en bij iedere dag 3 km ben ik de aantallen km's uit gaan bouwen naar t huidige schema.
Helaas kan die van ons niet los. Loopt wel aan een longeerlijn maar is toch anders dan los. Apporteren is mevrouw nit zo goed in het is namelijk veel leuker om weg te rennen met de bal haha. Zijn we aan het oefenen.