Sinds kort ben ik aan het suppen geslagen met Jip! Het zwemmen van hem gaat ook steeds beter, al twijfel ik wel om een zwemvest aan te schaffen als we gaan suppen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Mar_X schreef:Mag ik ook af en toe mee kletsen? Ik ben nu onderweg om mijn pup op te halen, een manchester terrier teefje van 8 weken.
Manchester terrier!![]()
![]()
Die worden opeens populair!
BlijNijn schreef:Zou ik hier wellicht ook mee mogen kletsen? Morgen komt mijn eerste echte eigen hond, een Boerenfox reu van acht weken oud. De naam ben ik nog even over aan het dubben, die knoop moet ik voor morgen door hebben gehakt. Het lijkt mij erg leuk en gezellig om mee te kletsen en daar vooral heel erg veel van te leren. We hebben thuis nog twee honden, dus het is niet helemaal nieuw, maar wel voor het eerst dat het echt mijn eigen hond is.Spannend en heel erg leuk tegelijk.
CupCakes_ schreef:Ik ben weer terug van weg geweest, waren hectische weken. Dankjewel nog iedereen voor de condoleances
Sinds kort ben ik aan het suppen geslagen met Jip! Het zwemmen van hem gaat ook steeds beter, al twijfel ik wel om een zwemvest aan te schaffen als we gaan suppen.
[ [url=m/ORIxhS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/M3Gzv9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Simoonzel schreef:Welkom nieuwe gezichten! Leuk weer wat pups erbij![]()
Wij zijn nu eindelijk een beetje ingeburgerd in ons nieuwe stekje. Vanmorgen lekker een stuk gewandeld met Popootje en hij ligt nu languit op zijn rug te snurken in zijn vertrouwde mand. Ik loop heel erg achter met lezen maar ga denk ik geen poging doen tot alles weer bijbenen hahaha.
De afgelopen dagen waren hier wel vermoeiend, zo vreselijk heet en dan ook nog steeds moeten klussen en uitpakken. Gisterochtend heb ik snel Popo kort geschoren en dat gaf hem een hoop verlichting gelukkig.
Zwemmen doet hij trouwens niet, ik kan hem met een speeltje overhalen tot pootjebaden maar hij is echt totaal geen water liefhebber. En dat is dan van origine een water retriever
Mar_X schreef:Ik kende het ras zelf niet en kwam het per toeval tegen. De karakter beschrijving sprak mij erg aan omdat ik daarin mijn vorige hondje herkende, zij was een jack russell kruising en helaas is een ze een tijdje geleden plotseling overleden op 2 jarige leeftijd. Toen ik informatie zocht over het ras kwam ik op de site terecht van een fokker in de buurt en ik heb toen een mailtje gestuurd waarna de fokker mij de volgende dag belde en daarna ben ik wezen kijken en sprak het ras mij nog steeds erg aan. Ik zou eigenlijk voor een pup uit een later nestje gaan maar bij dit nestjes was nog een teefje vrij dus het moest zo zijn. Inmiddels zijn we al even thuis, onderweg eerst flink gepiept en toen geslapen, helaas werd ze op het laatste stuk misselijk en heeft 2x gespuugd. Ze voelt zich nu gelukkig beter, heeft gegeten en even in het gras gespeeld en inmiddels weer diep in slaap. Ze heet Silke!
Mar_X schreef:Ik kende het ras zelf niet en kwam het per toeval tegen. De karakter beschrijving sprak mij erg aan omdat ik daarin mijn vorige hondje herkende, zij was een jack russell kruising en helaas is een ze een tijdje geleden plotseling overleden op 2 jarige leeftijd. Toen ik informatie zocht over het ras kwam ik op de site terecht van een fokker in de buurt en ik heb toen een mailtje gestuurd waarna de fokker mij de volgende dag belde en daarna ben ik wezen kijken en sprak het ras mij nog steeds erg aan. Ik zou eigenlijk voor een pup uit een later nestje gaan maar bij dit nestjes was nog een teefje vrij dus het moest zo zijn. Inmiddels zijn we al even thuis, onderweg eerst flink gepiept en toen geslapen, helaas werd ze op het laatste stuk misselijk en heeft 2x gespuugd. Ze voelt zich nu gelukkig beter, heeft gegeten en even in het gras gespeeld en inmiddels weer diep in slaap. Ze heet Silke!
KimD schreef:Ze waren onbekend maar dat zijn ze sinds een jaar of anderhalf niet meer. Ze worden steeds populairder en verkocht als schoothondje, maar ze zijn alles behalve dat.
Kaus schreef:KimD, volgens mij moet jij even een dagje Friesland komen doen. Hier heet elke vrouw/kind/teef SilkeAlsnog een erg leuke naam hoor, welkom!
BLijNijn, welkom! Is dit een boerenfox? Lijkt meer op een stabij? Ook erg leuke naam!![]()
Ik heb Dexters gebit wat naarderder geïnspecteerd maar door zijn missende tandje is het erg lastig te zien. Aan de linkerkant (foto die ik hier plaatste) staat het wel bijna op elkaar (maar echt geen voorbijter) aan de rechterkant echter schaart het netjes. Alleen het midden kan ik dus niet beoordelen
KimD schreef:Kaus schreef:KimD, volgens mij moet jij even een dagje Friesland komen doen. Hier heet elke vrouw/kind/teef SilkeAlsnog een erg leuke naam hoor, welkom!
BLijNijn, welkom! Is dit een boerenfox? Lijkt meer op een stabij? Ook erg leuke naam!![]()
Ik heb Dexters gebit wat naarderder geïnspecteerd maar door zijn missende tandje is het erg lastig te zien. Aan de linkerkant (foto die ik hier plaatste) staat het wel bijna op elkaar (maar echt geen voorbijter) aan de rechterkant echter schaart het netjes. Alleen het midden kan ik dus niet beoordelen
Ik had het dan ook over hondenamen.Hoe mensen genoemd zijn vergeet ik toch weer.
Willemijn staat nog steeds als 'Cupcakes' in mijn telefoon.
BlijNijn schreef:robbie88: Heerlijk dat je zo'n watertje zo dichtbij hebt! Wij hebben op zich ook wel een stukje water in de buurt, maar daar zit vaak blauwalg. Het hondenstrand is voor ons helaas 40 minuten rijden, dat is net wat ver voor de kleine man voor nu.Is Molly ook een kruising? Ze heeft ergens wel wat weg van ons kleinere hondje.
robbie88 schreef:BlijNijn schreef:robbie88: Heerlijk dat je zo'n watertje zo dichtbij hebt! Wij hebben op zich ook wel een stukje water in de buurt, maar daar zit vaak blauwalg. Het hondenstrand is voor ons helaas 40 minuten rijden, dat is net wat ver voor de kleine man voor nu.Is Molly ook een kruising? Ze heeft ergens wel wat weg van ons kleinere hondje.
Ze is een kruising tibetaanse terrier x lhaso apso