Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik had niet het idee dat het hielp, maar lees daar wel vaker wat over.
. Gelijk ook extra schaduw.
. Ik heb geen geduld
.

Het is gelukkig heel normaal gedrag voor cavia's. Alles is ineens nieuw, dat is natuurlijk heel spannend voor ze.
Geen reden om het niet aan te bieden natuurlijk! Maar meer in de zin van maak je geen zorgen als je ze nog niet hebt zien drinken. Hier zijn dagen waarop er ineens heel veel wordt gedronken en dagen waarop het flesje niet wordt aangeroerd. Uit verse groenten halen ze ook heel veel vocht namelijk. 

ze woog net 1320 gram, nu had ik helaas al ff niet gewogen maar meestal zit ze rond de 1100/1200.
. Het was even spannend want nummer 4 is heel klein en was gisterenavond ook heel zwak. Ik twijfelde even of ik die misschien niet binnen moest houden en bijvoeden, maar uiteindelijk toch maar bij mams gezet. Ik had eigenlijk niet veel hoop, maar vanochtend was ze schoon en al veel alerter! Sousje is echt een top moeke
.
.
nienke555 schreef:Maak me toch wel wat zorgen om de nieuwe cavia’s… Heb ze nu sinds zaterdag en ze zijn nog steeds niet onder hun plateau vandaan gekomen… Als ze mij zien bevriezen ze helemaal. En ze eten ook weinig, ze eten een beetje groente maar geen hooi en brokjes… Of maak ik me voor niks zorgen?