Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoe_97 schreef:Voor opgroeiende honden vind ik de vancraenenbroek jasjes wel prima. Ze zijn niet duurzaam. Maar voor een pup die op 2 weken er uit gegroeid is ideaal.
kiwiwitje schreef:Zoe_97 schreef:Voor opgroeiende honden vind ik de vancraenenbroek jasjes wel prima. Ze zijn niet duurzaam. Maar voor een pup die op 2 weken er uit gegroeid is ideaal.
Die hadden wij ook. Prima jasjes zo hoor. Maar hier zijn ze wel na 1 jaar op. Klitteband is nu al niks meer. Ben nu nog blijer met de nieuwe jassen. Die kwamen van agradi. Geloof 16 euro
StonedRomy schreef:Heeft iemand hier ervaring met fitbark?
Niet voor een te dikke hond, maar voor een te dunne hond.
StonedRomy schreef:Nou mijn hond beweegt genoeg, dat kan ik je 100% zeker garanderen.
Ik zou het willen gebruiken als kcal meter voor zeker mijn Akita teefje ivm het feit dat ze geen gram aankomt ondanks het vele voeren. Dit komt waarschijnlijk door het feit dat ze teveel kcal verliest gedurende de dag.
Oh is natuurlijk een Amerikaans merk. Weet jij hoeveel procent korting deze gemiddeld geven op bf en bd?
Mijn grootste punt is het feit dat het aan een halsband moet... heb ze liever in huis niet met halsband namelijk.
StonedRomy schreef:Awh wat een leuk dier!
Mmm, kan me ook niet inbeelden dat die kcal kloppen als ik ze zo zie bij je.
Is verder wel rust, actief, speeltijd etc accuraat?
xLaraaj schreef:amai die doet mij heel erg denken aan deze : Icepeak Ray's Fly High. Doet het zeer goed in de sport
Wel niet mijn type