Fijn xJurdyWonanx dat het goed met haar gaat. Het blijft toch spannend zo'n operatie. Mijn voedster moet er eind deze maand aan geloven.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Damned schreef:Heeft iemand hier nog tips?
Mijn twee konijnen eten al weken zo goed al geen hooi meer... we hebben van alles geprobeerd: nieuw pak geopend, 'oud' hooi elke dag verversen in hun hok, hooi op een andere plaats leggen, stukjes fruit tussen het hooi, .... Ze blijven wel heel actief, ze komen enthousiast afgelopen op zoek naar eten, maar als ze eens snuffelen aan het hooi, moeten ze er niet meer van hebben. Al de rest aten ze wel nog: wilgentakken, korreltjes, groenten en fruit. nu geven we ze ook havermout omdat ze vermagerd zijn....
De laatste dagen echter beginnen ze steeds minder ander eten te eten...
Ik vraag me ook af of het nut heeft om hiervoor naar de dierenarts te gaan? Ze zijn niet volledig gestopt met eten, ze zijn niet lusteloos, en hoe groot is de kans dat ze alletwee iets hebben als haakjes of iets in de darmen ofzo?
Nu ja als het niet betert of nog verslechtert, gaan we er uiteraard mee naar de dierenarts.
Maar misschien weten jullie nog iets wat ik zou kunnen proberen? Ik heb ze nu binnen gezet zodat ik goed zie wat ze precies eten en hoe hun stoelgang is.