super leuk!! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
super leuk!!
Dus inderdaad, als het na het weekend nog zo is, toch maar even langs gaan! Je moet nog langer mee 

Kaus schreef:Is zwemmen zo belastend voor de rug? Wij doen het hier wel dagelijks. Ze zijn mega fanatiek. Veder houden ze zich wel lekker rustig met de warmte overdag.
Ik let wel op!
maar vind t ook zo stom om na 2 dagen gelijk naar de huisarts te rennen als ik bijna alles kan en voor de huisartsenpost vind ik t ook niet belangrijk genoeg. maar er moet wel verbetering in gaan zitten.
Vandaar dat hydrotherapie zo nuttig is bij HD honden en revalidaties
Zoe_97 schreef:Kaus schreef:Nee dat heeft ie niet. Beetje moeilijk om een foto van te maken in je eentje![]()
[ [url=m/Fvmjnp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Komt omdat hij geen correct gebit heeft. Op deze foto heel duidelijk te zien dat hij een tang gebit heeft (net geen onder voorbijter). Een correct gebit schaart.

Zoe_97 schreef:Kaus schreef:Nee dat heeft ie niet. Beetje moeilijk om een foto van te maken in je eentje![]()
[ [url=m/Fvmjnp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Komt omdat hij geen correct gebit heeft. Op deze foto heel duidelijk te zien dat hij een tang gebit heeft (net geen onder voorbijter). Een correct gebit schaart.

Spannend en heel erg leuk tegelijk.