Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik luister ook naar Kiwi
Maar lijkt mij een leuke combinatie, er even vanuitgaande dat ze helemaal gezond is natuurlijk!
Bij Rex was het echt geen doen met zijn gevoelige maag/darm systeem om volledig te switchen, en zeker op zijn oudere leeftijd niet meer dus ben ik bij prins brok graan vrij gebleven waar hij het echt goed op deed bv. Zal misschien voor sommigen ook rommel zijn, maar hij deed het er goed op dus tja.. Maar nu ik de kans heb om van voor af aan te beginnen wil ik dat vers vlees wel echt een kans geven. Het is even kijken waar de voorkeur naar uit gaat en dan gaan we kijken hoe ze het erop gaat doen als we gewoon rustig aan gaan switchen
Ik heb vanuit mijn opleiding en stages bij dierenarts idd altijd meegekregen dat je voer wisselen rustig aan moet doen, dus daar blijf ik wel bij ja

Als die een keer iets afwijkends eet komt het er binnen een paar uur weer vloeibaar uit. Kaus schreef:Ik heb Dexter gewoon op zijn eigen voer gehouden totdat dat op was en daarna in één keer overgezet maar hij is erg makkelijk. Als ik bij Dundy ooit voer wisselede deed ik dat met 5g per dagAls die een keer iets afwijkends eet komt het er binnen een paar uur weer vloeibaar uit.
maakt niet uit of het gemengd is als er rund in zit moet ze het niet.
Het beloning tasje ligt al klaar om gebruikt te worden hihi. 
) deed het fantastisch!
Ik ben blij dat er nu na ruim 1,5 jaar training weer een stijgende lijn inzit en hij zich weer prettig genoeg voelt om 'alleen' te blijven.

cursebreaker schreef:Als trainings beloning wilde ik idd geen stukjes eend of wat dan ook geven. Ik heb nu dus een aantal besteld die niet zo hard zijn als brokjes, maar iets zachter. Dat leek mij idd makkelijk te verwerken voor haar nu.
Handig zo die camera! Kan me voorstellen dat het spannend was haha!
De teefjes in ons nest hadden alle 3 een andere kleur en voor kennismaking vond ik de zwart/grauw erg aansprekend qua kleur en mijn man en zoon de zwart/bruine pup. Uiteindelijk heeft de zwart grauwe pup ons uitgezocht dus kwam dat toevallig leuk uit voor mij hihi Maar manlief en zoonlief waren eigenlijk ook al meteen om toen zij ons echt op aan't zoeken was de hele tijd.cinniz123 schreef:Het moet indd een ‘ze’ worden of bedoel je dat niet kiwiwitje?
Kwa kleur zou het niet mn keus zijn maar als 1 van de 2 kwa karakter bij ons past vinden we dat vele male belangrijker en dat zal de tijd uitwijzen maar ik ga er van uit van wel.
Ze zijn iets opener als de chineesjes en mn reu was heel onzeker toen ik hem kreeg en die is nou zo’n vrolijke losbol maar voor nu met 3 kinderen zou ik daar niet zo snel meer voor gaan.
Er vanuitgaande dat de karakters passen.