De konijnenfans hippen vrolijk door (deel 2)!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 21:23

Welkom Jessica :) leuk dat ze volgende maand lekker in de tuin kunnen! Altijd leuk, een nieuw paleisje inrichten.

Hier eten ze ook niet zo heel veel hooi. Al heeft Ziggy Wombat wel geleerd hooi te eten. Dat at hij voor we Ziggy hadden helemaal niet.

Jeetje vervelend allemaal zeg seraphia. Klinkt alsof je alles al hebt nagekeken. Hopelijk kom je er snel achter wat T is zodat je dr kan helpen. :(:)

Help, m’n konijn is kapot :+
Afbeelding
Zo lief <3

Anoniem

Re: De konijnenfans hippen vrolijk door (deel 2)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 21:24

Gelukkig is dokter Wombat al ter plaatse

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 21:25

Klaar voor mond op mond beademing :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 21:27

Eerst een wortel geven , van die lekkere lucht komt ze zo terug op aarde :j

Sylke104

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 22:00

laughterline schreef:
Welkom Jessica :) leuk dat ze volgende maand lekker in de tuin kunnen! Altijd leuk, een nieuw paleisje inrichten.

Hier eten ze ook niet zo heel veel hooi. Al heeft Ziggy Wombat wel geleerd hooi te eten. Dat at hij voor we Ziggy hadden helemaal niet.

Jeetje vervelend allemaal zeg seraphia. Klinkt alsof je alles al hebt nagekeken. Hopelijk kom je er snel achter wat T is zodat je dr kan helpen. :(:)

Help, m’n konijn is kapot :+
[ [url=m/ngI1Cw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo lief <3

Vind het zo gaaf dat jouw nijnen gewoon op de bank liggen, hier rennen ze over de bank(als ze binnen mogen) slopen ze de woonkamer,doen alles behalve relaxen, als ik in tuin op ligbed lig, word ik als springkussen gebruikt door Nelson....hoe dan?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-20 22:10

Hier komen ze ook niet op de bank hoor :+.
En ja, we worden ook gebruikt als plateau, maar het is ook wel schattig. Als we op de grond liggen/zitten zijn we heeeeeel leuk speelgoed. Ineens 2 neusjes tegen je aan, of als je op de grond zit nestelt stoffer zich heerlijk tegen je aan (gevolg, witte broek :+).

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 22:19

Wat gaan jullie hard!

Welkom iedereen met de lieve nijntjes!!

Wel fijn Jessica, binnenkort lekker in de tuin!

Over lijp gesproken, dat woord ken ik wel! Gewoon lijp/leip. Niet uit te leggen inderdaad haha. Gek, gestoord, apart?

Hier drinkflesjes, maar staan bijna niet in de zon dus niet groen ofzo.
Overigens wel uit leren drinken, Donder kon dat écht niet, was ook heel blij dat ze het kon uiteindelijk. Die bakjes werden zo snel omgegooid.

Lieve foto Laughterline! Knappe Wombat al ter plaatse voor ehbo haha.

Seraphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 03:22

laughterline schreef:

Dat gaat helaas nooit meer gebeuren .. |( Ik heb haar zojuist in haar hok gevonden .. Ik ben er echt kapot van, lieve nijn. |(

Haar vriendje Binky was gewoon Binky himself, hij zat brokjes te eten en ging drinken zonder iets door te hebben. Ik hoop dat ie dat volhoudt.

Veel te jong. Meisje .. ik houd enorm veel van je en ik hoop dat je nu bij Bunny bent.
Ik heb je gisteren nog een dikke knuffel gegeven omdat het al de vraag was of je het wel ging redden deze nacht .. Dankjewel, meisje voor je liefde. |(

Bibi is de bruine.

07-2016 ✝ 25-04-2020
Afbeelding

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 06:45

Ohneee, sterkte :(:)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 07:05

Oh nee! :( en je hebt zo je best gedaan voor dr. Heel erg veel sterkte :(:)

@cobelens De bank is ook de enige plek waar ze komen in de woonkamer. We hebben tegels en dat is te spannend om op te lopen. Ook is het niet bunny proof. M’n vriend heeft iets van 5 gitaren en er liggen altijd wel kabels. Na 15min op de bank beginnen ze echt te relaxen en gaan ze lekker liggen. Na 1,5u oid beginnen ze vervelend te doen en is het tijd om ze weer terug te zetten haha. We mochten ze niet in de woonkamer houden want de huisbaas was bang dat T naar konijn zou stinken. Dus neem ik ze een paar uurtjes mee. Kan niet wachten om ze ook in onze huiskamer te hebben. One day :)

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 07:17

Heel veel sterkte, wat akelig zeg ;(

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-20 07:46

Ah, sterkte :(:).

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 08:23

Sterkte!

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 08:32

Ahh seraphia, heel erg veel sterkte!!!

Sylke104

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 08:44

O wat naar weer, sterkte

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 10:29

Ik denk dat ik wel weet wie hier de broek aan heeft :') _O-
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 10:36

Macho krijgt gewoon een massage :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-20 11:48

_Tarzan schreef:
Ik denk dat ik wel weet wie hier de broek aan heeft :') _O-
[ [url=m/ewq8d5.jpg]Afbeelding[/url] ]

_O-

Seraphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 13:22

Dank jullie wel, erg lief van jullie!

Het voelt op het moment gewoon zo leeg ... Ze is vanochtend begraven op een mooi plekje en er ligt een mooie rode roos op. Het is allemaal zo rap gegaan, gisteren nog naar de dierenarts en de hoop dat ze het ging redden en vannacht was het klaar over en uit ..

Ik ga mijn andere nijn nu in de gaten houden ik heb zelf even een paar dagen de tijd nodig om dit te verwerken en dan zien we verder met mijn kereltje. Ik weet momenteel niet zo heel goed wat ik nu even kan doen maar dat komt omdat ik ook vannacht niet geslapen heb en alleen maar heb zitten huilen om Bibi dus ik ben echt kapot.

_Tarzan, wat een cuties! <3

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 19:06

Sterkte Seraphia Y;(

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 19:10

Sterkte Seraphia :(:)
Heerlijk kussen voor Puk _O-
Schrikken van de inbraak LL! Gelukkig is met jullie en de konijnen alles goed. Hoe is het nu?

Leuke foto's weer allemaal! <3

Seraphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 19:38

Binky lijkt het gelukkig redelijk op te pakken. Hij heeft de hele dag in zijn boven hok gezeten en heeft af en toe wat gegeten. Weinig gedronken dus heb hem een stuk komkommer gegeven en dat heeft ie mooi op dus water heeft ie dan ook binnen. Rucola in de ochtend gehad en ik probeer me zoveel mogelijk aan hem aan te passen. Het ene moment wilt ie met rust gelaten worden en het andere moment wilt ie wat aandacht dus dat hebben we allemaal voor hem over. <3 Hij had daar straks wel wat urine aan zijn staart zitten maar dat was ook eenmalig want het lijkt nu opgelost te zijn. Zijn urine was ook gewoon een prima kleur, zijn keutels zijn goed.

Hij miste zijn dekentje an sich wel dus die heeft ie nu ook en daar is ie lekker onder gekropen en die is ie gaan schoon likken (heeft ie altijd al gedaan alsof het ook een soort maatje voor hem is) en hij heeft lekker vers hooi gehad wat ie nu op zit te eten. Tegen half 11 krijgt ie zijn favoriete koekje van me en dan hebben we beide hopelijk een goede nacht. Ik heb nog een hele mooie bloem bij Bibi neer gelegd en der een fijne nacht gewenst.

Afbeelding

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 21:04

:(:) fijn dat Binky het goed lijkt te doen!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 09:09

Arme binky, nogmaals veel sterkte.

@spookyskippy Hier alles ok. Alleen m’n verzekering doet heel vervelend, dus we proberen aan te tonen dat het meer waard is dan wat ze willen uitbetalen.

Gister heb ik de playpen een grote schoonmaak gegeven en heb ik het deken op de grond vervangen. Lijkt dat Ziggy toch nog wel eens naast T potje piest dus werd een beetje vies. Maar nu is het dus ‘anders’ en elke keer als ik iets anders erin zet of iets nieuws introduceer moet Wombat weer laten zien dat hij de baas is...bijv bij een nieuw speeltje mag Ziggy niet in de buurt komen, dus er lagen wat losse haren in de ren vanmorgen.

Afbeelding

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 19:08

Yeah Floki is eindelijk gematcht! *\o/*

Ik kan haar volgende week ophalen. Het is het broertje geworden van het zwarte konijn waar ik al eerder een foto van had geplaatst. Hij lijkt daar exact op, ook helemaal zwart. :D