Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snadrem schreef:Poh, ja dan schrik je wel! En dan ligt ie gewoon lekker te slapen alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat ie even gevlogen heeftGelukkig heeft ie niks!
Snadrem schreef:Ah wat leuk zo lekker in het zonnetje!
Melissac, hoe is het met je nieuwe verblijf, het probleem met de deuren al kunnen verhelpen?
Met de dames hier gaat alles goed. De officiële fleecematten zijn inmiddels aangekomen, dus het gesleep met puppyliners is voorbij. Handig systeem, al maken ze er soms echt een grote bende van met hun hooi en brokjes (die kan je lekker verkruimelen door de hele kooi, veeeeet!)
Maar op schoot zijn ze dan weer een schattig stelletje pannenkoeken![]()
[ [url=m/Pcbbte.jpg]Afbeelding[/url] ]
nienke555 schreef:Hoi bokkers, als het mag kom ik me ook melden in dit topic! Over enkele weken ga ik mijn eerste 2 cavia's aanschaffen. Als verblijf krijgen ze een kooi van 160 x 60. Nu vroeg ik me af of jullie tips hadden qua bodembedekking? Ik twijfel tussen fleece pads en gewoon zaagsel wat we ook voor de muizen gebruiken, of back 2 nature. Wat raden jullie deze beginnende caviahouder aan?
Ilse_123 schreef:Welkom Nienke555, wat een leuke caafs, wanneer ga je ze ophalen?
Hier heb ik de cavia's van de schuur naar de buitenvilla verhuisd. Zijn twee verhoogde buitenverblijven met een ren ervoor. De ren moet nog goed worden afgezet, maar ik heb even een tijdelijke oplossing zodat Duvel en Jupiler alvast lekker buiten kunnen spelen. Wieckse Witte en Maredsous zitten in het grote verblijf maar blijven nog even op de bovenverdieping ivm naderende babieeeeessss. Ik denk dat het nog ongeveer een weekje duurt.