Wij zijn geïnstalleerd! Reis ging weer top en Evi is weer blij op de camping.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StalMelyn schreef:Gezien er hier mensen zitten die met de honden sporten of showen.
Zeggen jullie wedstrijden/shows af of wachten jullie wat de organisatie doet kort van tevoren? En hoe kort van tevoren kan dat zijn?
Wij hebben show zaterdag maar het wordt zo warm, vindt het eigenlijk niet verantwoord maar hoor nog niks van de organisatie. Kreeg wel gewoon toegangspas toegestuurd al. Contact opnemen ga ik nog wel doen.
Wat is qua temperatuur de grens? Verschilt per hond, activiteit etc, snap ik. Wat is voor jullie de grens?
StalMelyn schreef:Gezien er hier mensen zitten die met de honden sporten of showen.
Zeggen jullie wedstrijden/shows af of wachten jullie wat de organisatie doet kort van tevoren? En hoe kort van tevoren kan dat zijn?
Wij hebben show zaterdag maar het wordt zo warm, vindt het eigenlijk niet verantwoord maar hoor nog niks van de organisatie. Kreeg wel gewoon toegangspas toegestuurd al. Contact opnemen ga ik nog wel doen.
Wat is qua temperatuur de grens? Verschilt per hond, activiteit etc, snap ik. Wat is voor jullie de grens?
Esplendido schreef:Heerlijk die kleintjes.
Onze pup groeit zo hard. Hij is al bijna zeven maanden en zijn twee vriendjes al bijna negen maanden. Maar het blijven mijn puppy’s.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
StalMelyn schreef:Lees net dat er een hitte protocol is afgegeven. Extra vroeg keuren en bij BOB kan je afmelden bij secretariaat voor de eindkeuring. Dus wij gaan!
Zie alleen wel dat Bonne enige norfolk is helaas.
StalMelyn schreef:Oh wat is jottum een leuke naam! Wat een snoetje zit erop.
Het is de 2e show dus heb niet veel spullen. Ik heb een bench die ik vorige keer met doek afdekte voor schaduw en een koelmat erin. Water uiteraard voldoende. Zelf een parasol mee die ook over de bench heen ging.
Maar zoals werd genoemd, later aankomen is ook een optie. Even aanmelden, voorbereiden en dan show lopen. Vorige keer werd hij BOB, enige waar ik dan mee zit is als we moeten wachten. Eerst dagindeling bekijken en mocht het zo zijn misschien dan maar in draaiende auto wachten om af te koelen.
Niet gaan is ook nog een optie.
KimD schreef:StalMelyn schreef:Lees net dat er een hitte protocol is afgegeven. Extra vroeg keuren en bij BOB kan je afmelden bij secretariaat voor de eindkeuring. Dus wij gaan!
Zie alleen wel dat Bonne enige norfolk is helaas.
Maar dan win je toch sowieso, of niet? Dat zou voor mij een reden zijn om juist helemaal niet meer te gaan met dat warme weer, dan is er toch niks aan?![]()
Wel fijn dat ze vroeger starten en dat je kunt afmelden voor de eindkeuring. Mag je bij een show eigenlijk ook op en neer? Dus als je vroeg bent, dus bijvoorbeeld 8 uur keuren, maar 16 uur is eindkeuring, dat je weer terugkomt?