Puppy erbij 2019

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 09:36

Oh die 2de foto VAN Candy is prachtig!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 09:40

Jeetje, wat gaan jullie hard haha. Ga even proberen op iedereen zoveel mogelijk te reageren xD

@biggirl
Ahhh, wat een prachtige foto’s van Candy zeg!
Voor Arya zal de hei voorlopig even wat te zwaar zijn om te lopen de eerste weken - al ken ik wel wat plekjes waar geen mul zand is bv. - dus ik ga hopen dat de hei nog in de bloei staat tegen de tijd dat ik wel wat verder de hei in kan gaan - maar dat zal wel niet haha. Of ik moet overwegen om haar zolang te tillen, maar dat wordt lastig met een pup die al rond de 9/10 kilo zit dadelijk.

@suze
Ideaal zo met die bakfiets om haar daarin te zetten! Ik had het met m’n man nog over een honden buggy maar daar wil hij natuurlijk niet mee lopen hahaha. Ik ga toch eens kijken of ik er 2ehands een kan vinden, want de eerste weken zou dat toch ideaal zijn als ik ergens naartoe wil met d’r om te socialiZen maar waarbij ik nog rekening moet houden dat ze nog niet lang kan lopen. Is veel fijner als dat ik me moet beperken op alleen maar rondjes in de wijk of plekjes waar ik ook weer snel terug kan zijn bij de auto. Ik hoop dat het weer nog even goed blijft na volgende week, zodat we ook nog de stad in kunnen met d’r en ergens een terrasje kunnen doen tzt waar we haar aan willen laten wennen. En die foto’s bij het water; leuk!!

@LieveLoes
Ah wat een schatje is Pien zeg! Leuke hondjes, die Tollers!

@Kaus
Helaas geen tips voor je. Wat vervelend voor Dexter zeg :(
Gebeurt het ook met korte ritjes? Anders zou je kunnen proberen om weer van voor af aan te beginnen met hele korte ritjes en dan uitbreiden? Ik roep maar wat. Wat candalisa idd voorstelt dan weer met belonen proberen het positief te maken en oefenen met een telefoon met geluiden erop misschien. Lijkt me idd echt vreselijk als je zo onderweg niet bij ‘m kunt en hij heeft zo’n paniek ja. Heeft hij deze paniek voor vrachtwagens e.d. ook met lopen op straat?

@candalisa
Ahh, ze zit echt aan de tv gekluisterd haha leuk!

@kiwiwitje
Ahh wat een knappie toch!
Ze is echt mooi gebouwd :) Dat met die Donald Duck stand valt me niet zo op haha. Ik vind de aftekeningen juist erg mooi zo.

@Zoe
Mooie resultaten! Prachtig koppel om te zien ook dus dat ze bij de beste 6 zitten snap ik wel haha.

@Kim
Ohh zo te zien de bedoeling dus idd dat ze loops zou worden. Een nestje gepland? xD

Ik kreeg een slow mo filmpje van de fokster gestuurd van een groep rennende pups - smelt <3 - en heb even een paar 'stills' gemaakt. De oortjes van Arya beginnen al aardig goed omhoog te staan. Sommige broertjes/zusjes hebben nog hangende oortjes maar bij sommigen van het nest gaan ze dus al goed omhoog. En meteen met d'r snuit in die camera op het eind haha. Zijn kwalitatief niet geweldige foto's maar daar moeten jullie maar doorheen prikken hihi.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 09:48

Aaah smelt Melissa! <3

Oeps Kim, dat is wel wat later dan verwacht.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-19 10:01

Thanks cursebreaker. Ik vind de aftekeningen ook gewoon top! Maar het wil nog wel een beetje vertekenen :P Gelukkig word ze er voor mij niet minder knap van!!

Leuk dat je zulk goed contact hebt met de fokker en heerlijk dat je filmpjes krijgt!

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 10:21

Gefeliciteerd Zoe!

Ahh Kiwiwitje ik blijf erbij dat ze echt heel gaaf word!

Die fotos van Candy zijn echt heeeel mooi! Knappe pupsel!

Oh cursebreaker dat is echt te zoet <3

Hier is het lazy-sunday volgens Skye :P ik heb het halve huis al schoon en madam ligt nog te tukken op bed haha. Hopen dat ze dat nog even vol kan houden, morgen gaat mijn galblaas eruit dus heb ik even huisarrest haha. Gelukkig komen de buren dan regelmatig met een van hun hondjes zodat ze lekker in de tuin kan spelen. En Mila van Candalisa komt vast ook nog wel even ;)
Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-19 10:27

Dankjewel <3

Geef haar eens ongelijk! Het is zondag lekker rustig aan doen!
Wij gaan zo een ritje maken naar maastricht. Iemand heeft interesse in een dekking met Boellie. Hun eerste keer en voor het teefje ook. Dus afgesproken dat we kennis komen maken en alles gaan bespreken en dan kijken wat het gaat worden uiteindelijk.
Uiteraard word er vandaag nog niet gedekt. Teef is ook niet loops nu.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 10:39

Heerlijk Kim, daar is het zondag voor.

Leuk kiwi, ben benieuwd wat er uit komt.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-19 10:47

Ik ook! Kan zomaar zijn dat het bij deze ontmoeting blijft natuurlijk. Maar dan hebben we in ieder geval kennis gedeeld en kunnen helpen in hun hele zoektocht en alles rondom de dracht omdat het voor hun voor het eerst is. Nu heb ik ook maar pas 1 nestje gefokt, maar als ik met wat ik daar allemaal van geleerd heb iemand anders kan helpen doe ik dat graag. Mits t op een manier gaat waar ik achter sta natuurlijk.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 10:54

Spannend kiwi!

Biggirl ze zijn werkelijk prachtig!

Cursebreaker ahhh wat een bolletje!

Kim Mila gaat skye wel even bezighouden hoor!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 11:41

Kimvicious
ahh ik geef haar geen ongelijk om lekker te blijven luieren op bed hihi. Alvast heel veel succes gewenst met de operatie morgen. Lijkt me best een intense herstel periode idd wat volgt hierop. Fijn dat de buren en Mila dan misschien komen om te spelen met Skye.

kiwiwitje
Oh spannend zeg! Veel plezier dadelijk bij de kennismaking :)
Lijkt me voor zowel eigenaar van het teefje als jullie leuk en spannend als je kennis gaat maken voor een eventuele dekking.

---

Ik weet even niet meer of ik er al naar gevraagd had. Volgens mij wel al eens over gehad, maar oké: voeding.

Bij de fokster krijgen ze nu Royal canin brok en de volwassen honden krijgen dan het 'breed' voer, dus voor de German Shepherd. En dan geeft de fokster daarnaast nog proCani vlees van BARF. De pups krijgen dit met aan met, als aanvulling op de puppy brok, om ze te laten wennen aan vlees.

Ik zou graag straks compleet vers vlees voeren, wat proCani niet is bv, dat is echt ter aanvulling en niet compleet, maar zie door de bomen het bos niet meer. ( Mijn schoonzus had het bv. over Rodi; zou compleet zijn en hoeft niet gekoeld/bevroren bewaard te worden wat ideaal is als je dus op vakantie gaat met de hond maar ik weet niet in hoeverre die samenstelling nu echt 'goed' is?)

Want Hoe neem je ingevroren vlees mee voor een week als je in de meeste huisjes geen fatsoenlijke diepvries hebt bv? Ja, zijn al dingen waar ik aan denk haha.

Ik weet nu niet of ik dan misschien niet toch bij brok + proCani bv. moet blijven of toch overstappen op compleet vers vlees? Ik wil niet zelf vers vlees samenstellen, want ik ben veel te bang dat ze iets mist dan in haar voeding, dus dat is geen optie voor me. Moet dus wel echt Compleet zijn dan.

Ik zag dat proCani bv. een puppy pakket heeft met dit erin:
3 x 400 g Gevogelte Compleet
3 x 400 g Rundvlees-Gevogeltekraakbeen
3 x 400 g Rund Pens Mix
3 x 400 g Rund Puur
3 x 400 g KVV Rund Select met 10% Fruit & Groente
3 x 400 g KVV Rund Vitaal met 30% Fruit & Groente
2 x 400 g Kippenhalzen

Dit zou je dan dus afwisselen, zodat ze telkens wat anders krijgt naast de brok. In hoeverre is het goed om brok EN vlees te geven? Beide is misschien overbodig, niet? als je een goede brok geeft. Compleet vers vlees wat wel gekoeld/bevroren moet zijn is ook een optie straks, alleen zit ik dan wel al te denken aan de praktische kant ervan als we idd eens op vakantie zouden willen in de toekomst. Voorlopig blijf ik even bij de brok wat ze bij de fokster krijgt en dacht ik eraan dat puppy pakket van proCani te bestellen om als aanvulling te geven en zodat ze verder kan wennen aan vers vlees voor als ik daar volledig op zou overstappen in de toekomst. Zoveel manieren van voeren, zoveel verschillende merken... Belangrijk is voor mij dat ze op langer termijn gewoon kwalitatief goed voer heeft met goede voedingsstoffen (hoog vleesgehalte oa) zonder toevoegingen en zonder graan. SEND HELP :')

De kitten gaat brok + vlees krijgen. Voorlopig ook wat de fokster geeft; Royal canin en later hoop ik over te stappen op Applaws of Nature Almo, als ze dat lekker vind :') < Bij haar was ik er snel uit welke merken mijn voorkeur hadden en dat ze zowel brok als vlees zou krijgen, maar ik vind de beslissing voor de pup wat lastiger. Maar om ook bij brok te blijven op langere termijn en dan met procani vlees aan te blijven vullen is ook nog steeds iets wat ik als optie zie, maar ik wil wel van de Royal canin brok af tzt dus dan moet ik sowieso even nog op zoek naar een andere brok.

Het is natuurlijk vooral ook even afwachten hoe ze het voorlopig gaan doen op wat ze nu al krijgen. De verhuizing zal ook stressvol zijn natuurlijk dus ik wil ook absoluut niet nu al meteen gaan 'klooien' met verandering in voer. Maar ik denk graag vooruit haha.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 11:56

Cursebreaker als je een evenwichtige of compleet vers menu geeft is brok idd overbodig. En het is echt wat je zelf het prettigst bij voelt en je hond het er beste op doet. Ik geef het liefst geen brok gewoon omdat ze met vers zo goed verteren dat het met brok net poep machines worden. Ik heb wel een zak staan voor evt als het niet ontdooit is of er levering probleem is. Mila krijgt nu af en toe brokjes in haar tuimelaar verder alleen vlees.

Voor de vakantie nemen wij houdbare vlees mee van kivo

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 12:08

Als je kwalitatief goed vlees hebt hoef je geen brokken te voeren.

RC zou ik sowieso niet vrijwillig aan de hond voeren. Daar zit zoveel rommel in. :n

Wij hebben wel brokken staan, en als we ze die voorzetten eten ze die ook gewoon.

Op vakantie nemen wij ook gewoon vlees mee, in bungalows heb je sowieso altijd een vriezer(tje), en ontdooit zijn ze vaak ook 1-2 dagen houdbaar.

Zelfs op de camping nemen we bevroren vlees mee, een elektrische koelbox doet wonderen.

Als het écht niet kan nemen we houdbare worsten of brok van Orange(4Pets) mee.
https://orange4pets.com/allround-houdbaar.html

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 12:14

RC geef ik ook zeker niet vrijwillig en is dan ook niet voor de lange termijn (ben er zelf ook geen fan van) maar de fokster geeft het nu en ik kan zowel de pup als kitten niet meteen al ander voer gaan geven omdat de stress van de verhuizing er al is dus ze zullen het in ieder geval de eerste weken nu wel gaan krijgen. De pup wil ik dan wel al vers vlees als aanvulling gaan geven zodat de overgang naar volledig vlees ook niet uit de lucht komt vallen voor d'r. Ze krijgt het nu ook al bij beetjes bij de fokster dan, dat van proCani dus dat zal de overgang hopelijk wel vergemakkelijken. Ik vind verandering van voer iets waar je wel bewust mee moet omgaan en goed moet introduceren en zeker bij een pup in de groei en wat eigenlijk nog zo jong is, iets waar ik wel even goed bij moet nadenken. Dus voorlopig (even kijken hoe snel ze 'gewend' is hier en dan wil ik in week 3 of misschien 2 al beginnen met uitbreiden van vers vlees en de brok minderen) ga ik wel even verder met de RC wat de fokster nu geeft. Maar ik ga hoe dan ook af van de RC brok. De fokster zei zelf ook dat we haar moesten gaan voeren wat natuurlijk onze eigen voorkeur was. Ze was zelf ook fan van vlees, maar gaf ze ook brok zodat ze dat ook 'kennen' voor als het idd om wat voor reden dan ook nodig is om ze toch brok te geven.

En de kat gaat dan het liefst over naar Applaws of Almo Nature maar het zijn katten dus ik kan veel willen... Moet bij haar even kijken wat haar voorkeur gaat zijn, maar hoop dat ze 1 van die 2 merken wel lekker gaat vinden tzt. Die vond ik qua samenstelling van zowel brok als vlees gewoon echt heel goed.

Maar als ik jullie berichtjes zo lees ga ik idd kijken naar een volledig vers vlees, waar ook mijn voorkeur al lag, en dan kijken voor iets van KIVO wat dan houdbaar is, wat dan makkelijk mee op vakantie kan of als ze eens uit logeren gaat bij iemand.

Thuis hebben we 2 ijskasten dus de ijskast in de kelder kan ik mooi gebruiken om vlees te ontdooien, maar op vakantie bv; de vriezertjes zijn wel klein daar en als je een volwassen hond straks mee hebt en je bent er een week, gaat dat denk ik niet passen. En mijn man is geen fan van dat vlees in de ijkast houden waar ons eten in zit - moet ook rekening houden met zijn voorkeur natuurlijk haha - dus in dat geval zou ik dan idd willen kiezen voor een houdbare optie. Zo vaak zal het ook niet zijn dat dit voorkomt. Als we een weekendje gaan kan ik idd koelbox doen en dan gebruik maken van een klein vriezertje in zo'n huisje ja. Uiteindelijk weegt het op vakantie gaan ook niet heel zwaar mee in de keus voor voeding, maar was het gewoon een praktisch dingetje waar ik bij na dacht < er is overal wel een oplossing voor te vinden natuurlijk.

In principe heeft vers vlees compleet dus gewoon onze voorkeur en als ik idd jullie ervaringen nu lees, ga ik die brok tzt idd achterwege laten.

@Kim, mag ik vragen welke brok jij hebt staan nu?

Nog een vraag aan iedereen; welke 'snacks' gebruiken jullie als beloning?
Ik wil haar natuurlijk niet vet mesten met snacks wat te 'rijk' zijn aan vetten e.d.
Of gebruiken jullie brokjes? Ik had een tweetal soorten en smaken besteld bij zooplus (Boxby Rice Bone & nog eentje waar ik de naam ff van kwijt ben haha) die er naar mijn idee goed uitzagen qua samenstelling en ik wilde even kijken welke ze het lekkerst vind. Maar kan geen kwaad om even te kijken wat de rest hier doet met beloning :)

Misschien 'overdenk' ik ook wel te veel hoor, maar that's me haha.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 18-08-19 12:29, in het totaal 3 keer bewerkt

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 12:24

cursebreaker schreef:
RC geef ik ook zeker niet vrijwillig en is dan ook niet voor de lange termijn (ben er zelf ook geen fan van) maar de fokster geeft het nu en ik kan zowel de pup als kitten niet meteen al ander voer gaan geven omdat de stress van de verhuizing er al is dus ze zullen het in ieder geval de eerste weken nu wel gaan krijgen. De pup wil ik dan wel al vers vlees als aanvulling gaan geven zodat de overgang naar volledig vlees ook niet uit de lucht komt vallen voor d'r. Ze krijgt het nu ook al bij beetjes bij de fokster dan, dat van proCani dus dat zal de overgang hopelijk wel vergemakkelijken. Ik vind verandering van voer iets waar je wel bewust mee moet omgaan en goed moet introduceren en zeker bij een pup in de groei en wat eigenlijk nog zo jong is, iets waar ik wel even goed bij moet nadenken. Dus voorlopig (even kijken hoe snel ze 'gewend' is hier en dan wil ik in week 3 of misschien 2 al beginnen met uitbreiden van vers vlees en de brok minderen) ga ik wel even verder met de RC wat de fokster nu geeft. Maar ik ga hoe dan ook daar wel vanaf, en gok dat het niet langer dan een aantal maanden in beslag gaat nemen. De fokster zei zelf ook dat we haar moesten gaan voeren wat onze voorkeur gaf, ze was zelf voorstander van vlees maar gaf ze ook brok zodat ze dat ook 'kennen' voor als het idd om wat voor reden dan ook nodig is om ze toch brok te geven.

En de kat gaat dan het liefst over naar Applaws of Almo Nature maar het zijn katten dus ik kan veel willen... Moet bij haar even kijken wat haar voorkeur gaat zijn, maar hoop dat ze 1 van die 2 merken wel lekker gaat vinden tzt. Die vond ik qua samenstelling van zowel brok als vlees gewoon echt heel goed.

Maar als ik jullie berichtjes zo lees ga ik idd kijken naar een volledig vers vlees, waar ook mijn voorkeur al lag, en dan kijken voor iets van KIVO wat dan houdbaar is, wat dan makkelijk mee op vakantie kan of als ze eens uit logeren gaat bij iemand.

Thuis hebben we 2 ijskasten dus de ijskast in de kelder kan ik mooi gebruiken om vlees te ontdooien, maar op vakantie bv; de vriezertjes zijn wel klein daar en als je een volwassen hond straks mee hebt en je bent er een week, gaat dat denk ik niet passen. En mijn man is geen fan van dat vlees in de ijkast houden waar ons eten in zit - moet ook rekening houden met zijn voorkeur natuurlijk haha - dus in dat geval zou ik dan idd willen kiezen voor een houdbare optie. Zo vaak zal het ook niet zijn dat dit voorkomt. Als we een weekendje gaan kan ik idd koelbox doen en dan gebruik maken van een klein vriezertje in zo'n huisje ja. Uiteindelijk weegt het op vakantie gaan ook niet heel zwaar mee in de keus voor voeding, maar was het gewoon een praktisch dingetje waar ik bij na dacht < er is overal wel een oplossing voor te vinden natuurlijk.

In principe heeft vers vlees compleet dus gewoon onze voorkeur en als ik idd jullie ervaringen nu lees, ga ik die brok tzt idd achterwege laten.

Wij voeren op het moment 2,5 kg, en 7 dagen op vakantie is voor ons geen probleem. Een aparte koelbox zou je het dan makkelijk mee redden, hoeft je kerel zich ook geen zorgen te maken.

Je kunt de pup overifens direct overzetten naar vlees bij thuiskomst, graag zelfs. Wij onze drie honden die nog brok kregen toen we ze kregen hebben we ons bedankt voor de brok en thuis meteen overgezet. :j

Ik heb je een PB gestuurd trouwens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 13:18

Ylvi is inmiddels helemaal over op darf.
Nysse en zij krijgen als extraatjes verse haring, gedroogde runderhartstukjes, runderspaghetti, kophuidstukjes, peesjes, gedroogde ganzennek, konijnen oren... dat soort spul.

Op vakantie hier dan wel tijdelijk brok van farmfood.

Snowy ga ik ook voorzichtig op de darf overzetten. Steeds minder brokjes en meer vlees. Hopelijk wil hij dat. Onze poes wilde alleen maar zooi eten zoals Felix en whiskas :+

Net een lekker rondje Mastbos Breda gelopen en lekker veel honden ontmoet. Dat je denkt nou nu is madam wel moe.... maar neuh hoor...

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 14:30

cursebreaker schreef:
Ik vind verandering van voer iets waar je wel bewust mee moet omgaan en goed moet introduceren en zeker bij een pup in de groei en wat eigenlijk nog zo jong is, iets waar ik wel even goed bij moet nadenken.

Daar dacht onze pup zelf anders over :') Zij kreeg ook RC brokken van de fokker, maar na een week ben ik overgestapt op andere brokken. Netjes volgens de richtlijn (mengen) de overstap willen maken, ware het niet dat mevrouw vanaf dag 1 alleen maar de nieuwe brokken at. :') Haar toen maar meteen overgezet op de nieuwe brokken, ik vind het ook zielig als ze daardoor honger gaat lijden. Onze pup krijgt trouwens KVV van Bandit!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 14:51

Dyphusion schreef:
cursebreaker schreef:
Ik vind verandering van voer iets waar je wel bewust mee moet omgaan en goed moet introduceren en zeker bij een pup in de groei en wat eigenlijk nog zo jong is, iets waar ik wel even goed bij moet nadenken.

Daar dacht onze pup zelf anders over :') Zij kreeg ook RC brokken van de fokker, maar na een week ben ik overgestapt op andere brokken. Netjes volgens de richtlijn (mengen) de overstap willen maken, ware het niet dat mevrouw vanaf dag 1 alleen maar de nieuwe brokken at. :') Haar toen maar meteen overgezet op de nieuwe brokken, ik vind het ook zielig als ze daardoor honger gaat lijden. Onze pup krijgt trouwens KVV van Bandit!

Het is gebleken dat dit bijna geen effect heeft. En eerlijk is eerlijk, als een pup / hond rommel krijgt wil ik dat geen voerbeurt langer meer voeren.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 14:55

Dyphusion schreef:
cursebreaker schreef:

Honger lijden is idd niet de bedoeling haha :')
Ik wil eerst ff aankijken hoe ze went en dan kijken wanneer ik de overstap echt maak. Ik ga het vlees in ieder geval komende week bestellen zodat ik het wel al in huis heb - als ik een keus gemaakt heb in welk merk want daar ben ik nog niet helemaal over uit. Wil even een paar op een rijtje zetten en vergelijken qua samenstelling. Hier in het topic is het al zo divers qua merken wat gegeven wordt door iedereen, dus ik moet echt even goed kijken waar mijn eigen gevoel goed bij is - en dan is het ook eerst zien hoe goed of niet goed ze het erop gaat doen aangezien dat voor elk individu anders zal zijn hoe ze reageren op een bepaald merk. Ze krijgt nu ook al af en toe vlees, dus dat is ze wel al wat gewend dadelijk > dat zal de overstap wel makkelijker maken als ik het eerder zou doen ja :)

Net de bench gehaald bij Pet's Place dus dat is ook alweer iets wat we van het lijstje kunnen afstrepen :))

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 16:56

Naya is officieel sociaal *\o/* :')

Afbeelding

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 17:33

Mooie foto’s van Candy!!

Ik geef brokken van britt petfood en ben heel erg tevreden.

Vandaag met rocky deelgenomen aan de test voor sociaal gedrag en geslaagd :D hier op de foto met 3 honden van zijn fokker samen die ook geslaagd zijn.

Aelynn was helaa s4 dagen te jong om nu te spelen. Dus over enkele weken ga ik met haar.
Afbeelding

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 18:11

De doto’s van Candy zijn echt heel mooi ! En die laatste met dat likje <3

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 18:24

Gefeliciteerd xLaraaj en Zoe!

Hier nog even lekker naar de speeltuin geweest toen het weer beter werd met vriendinnetje Kiki en puppy Nacho!
Afbeelding
Afbeelding

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 18:32

@xLaraajk
Congrats!!! Wat een leuke foto van jullie tweetjes!

@Zoe
Wat leuk als je de fokster zo blijft tegenkomen ook :)
Ik heb zo’n gevoel dat ik met de fokster ook contact blijf hebben.
We hadden het er al over om ook een paar x per jaar met de doggo’s te gaan wandelen bv. Dus dat is wel leuk voor Arya als ze mama en oma dan kan blijven zien.

@Kimvicious
Heerlijke plaatjes!

Krijg nu al zin om zelf weer met de spiegelreflex aan de slag te gaan. De laatste jaren niks meer gedaan met foto’s maken, op de vakantie na 1x per jaar. Maar begin nu echt weer enthousiast te worden om het fotograferen op te pakken en me er ook weer in te verdiepen. Vooral honden, paarden en kids vond ik leuk om te fotograferen. Denk dat Arya en ook Sansa wel leuke proefmodellen gaan zijn voor me.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 18:39

cursebreaker schreef:
@xLaraajk
Congrats!!! Wat een leuke foto van jullie tweetjes!

@Zoe
Wat leuk als je de fokster zo blijft tegenkomen ook :)
Ik heb zo’n gevoel dat ik met de fokster ook contact blijf hebben.
We hadden het er al over om ook een paar x per jaar met de doggo’s te gaan wandelen bv. Dus dat is wel leuk voor Arya als ze mama en oma dan kan blijven zien.

@Kimvicious
Heerlijke plaatjes!

Krijg nu al zin om zelf weer met de spiegelreflex aan de slag te gaan. De laatste jaren niks meer gedaan met foto’s maken, op de vakantie na 1x per jaar. Maar begin nu echt weer enthousiast te worden om het fotograferen op te pakken en me er ook weer in te verdiepen. Vooral honden, paarden en kids vond ik leuk om te fotograferen. Denk dat Arya en ook Sansa wel leuke proefmodellen gaan zijn voor me.

De fokker woont nog geen 5 minuten van me heen hahahah. We zijn de voorbije maanden al meerdere keren samen naar het buitenland geweest om te gaan showen etc. Ze is ondertussen een erg goede vriendin

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 18:52

Wat leuk als zoiets dan in vriendschap uitbloeit! Scheelt idd wel als je lekker kortbij woont haha
Bij ons en de fokster zit er een kleine 2,5u tussen dus die leg ik niet wekelijks af bij wijze van spreken.
Maar als Arya wat groter is en wat langer kan lopen, ga ik zeker eens een paar x per jaar richting Pijnacker of eens kijken dat de fokster hierheen komt aangezien je hier in Zuid-Limburg ook heel erg mooi kunt wandelen bv. Wel leuk om zo met elkaar in contact te blijven vind ik :)