.Kimley: dat is mijn bezorgdheid ook een beetje. We zitten al laat op het seizoen. Ze zijn nu pas 2 weekjes oud.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Idd zit je dan wel met de temperatuur. Dan zou je ze pas volgend voorjaar naar buiten kunnen doen.
Ik zou ze dan idd meteen naar buiten doen. Zijn je andere vogels zo tam dat ze uit je hand wat lekkers aan nemen? Dan zou ik dat ook veel in de voliere doen en heb je kans dat ze vrij makkelijk tam worden.

. De kweker heeft een wildkleur man en een lutino pop voorzien. Ben ik erg blij mee want dat was stiekem wel mijn wens. Ik wilde 2 verschillende kleuren waaronder zeker wildkleur met dan een voorkeur voor lutino of rubino boven opaline.
! Veel kooien op marktplaats en 2ehands maar stiekem had ik toch wel graag een Montana omwille van de kwaliteit. En ik ben geslaagd
! Alvast hebben de bourkes straks een oké winterverblijf. 

. Verder heb ik een goeie fundering er onder zodat er niks van onder in de volière kan komen er loopt hier nl nogal het eea aan rotzakken rond, daarom heb ik ook rondom stroom er op.
) en een paar grasparkieten. De bourkes heb ik kado gekregen en wil ik eigenlijk niet weg doen, maar dat wil wel zeggen dat ik een groot aantal van mijn grasparkieten weg moet doen want daar zitten echt een aantal rotzakken bij