Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) en zeker de Franse hangoor is flink doorgefokt. Oogproblemen, gebitsproblemen zijn niet vreemd helaas.
heel fit nog, maar wel een groot derde ooglid. Ziet ook niet goed daardoor,maar is super vrolijk.
), namen die eindigen op ou (uitgesproken als oe) zoals Loulou. Iemand leuke ideetjes?
. Het worden een mannetje en een vrouwtje.
MoppieFilou schreef:Leuke namen. Het worden een mannetje en een vrouwtje.

.
is ze een stuk beter op haar plek, ook qua gezondheid
Jannickee schreef:Ik ben opzoek naar een nieuw hok voor in de ren, is deze groot genoeg? Vind het zo lastig in de schatten vanaf plaatjes. Is voor mijn 2 hangoortjes
https://www.grootplezier.nl/kippenhokke ... schuiflade
Ze zit nu weer lekker bij haar mannetje in. Eind deze maand wordt ze geopereerd. Ik had eerst een afspraak staan voor eind juni maar aangezien ik 25 juli uitgerekend ben en zo'n kleintje zich soms gerust een maand te vroeg aankondigt..
Wel spannend zo'n operatie maar het is helaas niet anders.
Eoweyn_x schreef:Ik zou kijken of je een koppelafspraak kunt maken bij de opvang voor een ander konijn.
De karakters moeten toch matchen en dat weet je helaas niet als je willekeurig konijnen samen zet. Dat is een gok die soms goed afloopt en soms niet. Franse hangoren worden gezien als makkelijke konijnen maar zeker voedsters kunnen echt fel zijn de laatste paar jaar.
Ik zou deze twee sowieso niet meer samen houden. Een koppel stabiel en vredig houden is nogal lastig als de voedster steeds weg is, gedekt is, of jongen heeft.
Succes!
Marloez schreef:Leen, is die voedster altijd zo dominant? Heeft je vader geen andere voedster? Want Franse hangoren zijn meestal juist zachtaardig toch? Ik heb zelf ook één.
snap dat dat niet leuk is voor hem maar dit is ook niet prettig lijkt mij.