Oooohhh Zooplus Je had kooplust opgeschreven Die wil ik misschien bestellen ja. Vandaag even nog in een dierenwinkel kijken en anders deze in mijn winkelmandje gooien
@coconut: waarom niet kijken voor een leuk kastje op MP wat je tot een hok kunt ombouwen?? Veel gezelliger dan een traliekooi en vaak nog voordeliger ook.
@Dubbeldun de kast was hier inderdaad veel goedkoper.. waterdicht maken en de voorkant niet! Ik had betreft geld beter een kooi kunnen komen.
Coconut
Geplaatst: 12-07-17 10:17
Wij krijgen er skinny cavia's bij Die kunnen niet naar buiten. Net een paar grote dierenwinkels bezocht, maar geen een winkel heeft een kooi groter dan 120 cm. Erg eigenlijk......die verkopen ze gewoon niet, want mensen willen alle beestjes in een klein kooitje stoppen
Zo maar eentje bestellen dus
DubbelFun
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-17 10:45
miramii schreef:
@Dubbeldun de kast was hier inderdaad veel goedkoper.. waterdicht maken en de voorkant niet! Ik had betreft geld beter een kooi kunnen komen.
Maar vind je de kast nu niet veel mooier dan een kooi ??
Overigens kun je het natuurlijk net zo duur maken als je wilt.
Die van mij zitten in een kooi van 160x80, ik heb die bij pet's dream in geldrop gekocht. Toen hadden ze die 160 niet op voorraad maar een van 140 wel.
Bedankt allemaal voor de leuke reactie's, het koppie van Bram was ook echt waar ik voor gevallen was
floorsil
Geplaatst: 12-07-17 14:41
Coconut schreef:
Oooohhh Zooplus Je had kooplust opgeschreven
O sorry, spellingscheck niet gecontroleerd. Bedoelde idd zooplus
@DD jazeker hoor! Staat inderdaad mooier hier. En de kooi was ook niet praktisch met een kat. Nu ze in de kast zitten kan de kat er niet meer bij, dus dat scheelt ook weer. Is zijn geld zeker waard geweest, maar in mijn geval niet goedkoper dan een kooi!
Coconut
Geplaatst: 13-07-17 13:47
Vol in spanning hopen dat mijn caviakooi vandaag wordt geleverd Staat bij Zooplus op verzonden, maar PostNL herkent de barcode nog niet op de website...hmmm. We shall see
Voel me zo schuldig tegenover de beestjes vandaag. Werd vannacht wakker met enorme pijn in mijn achterhoofd en nek. Lig nu plat op de bank met ibuprofen op. Heb de beestjes vanmorgen snel eten, vers water en hooi gegeven, maar meer niet. Mijn vriend moet ze vanavond maar plat knuffelen
Mijn jack russel kan juist in de onderste verdiepingen van de flat de onderste bewoners kennen haar ook allemaal de meest brutale komt dan ook altijd kijken
Hier heeft poes gelukkig weinig interesse voor de cavia's. Zowel binnen als buiten kijkt ze er niet echt naar om. Heel soms - als een cavia tegen het gaas aan zit - doet ze wel eens met speels pootje 'hengelen' of gaat van een metertje afstand staan 'kontje wiegen' en neemt dan een sprong naar het gaas. De jonkies (ter grootte van muizen) vond ze wel een stukje interessanter, maar met de groten in de buurt durft ze ook niets
Dat had ik voor het binnenspul ook in de planning... tót er net een dikke bui viel. Voordat nu het gras weer droog is zijn we wel weer een paar uur verder.
Coconut
Geplaatst: 14-07-17 11:08
Hier gelukkig net op tijd. Beestjes zaten weer in hun schone hok en het begon te regenen
Gefeliciteerd! Jammer van die en, maar 4 is een mooi getal. Moeders moet het ook allemaal maar te drinken geven tenslotte Zo wel een fotootje plaatsen natuurlijk