Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Snadrem schreef:Vandaag konden we echt van start met de caviakast. De verdieping waterdicht gemaakt, plexiglas aan de zijkanten en achterkant vast gemaakt en de hele boel afgekit. Morgen de puntjes op de i en dan kunnen ze woensdag hopelijk verhuizen. In de toekomst misschien nog een verdieping er op, maar voor nu is dit al een hele verbetering! De zwarte planken worden caviaterrein.
[ [url=m/1UuQ6P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een gedoe met die deuren zeg! Hopelijk zit het dit weekend mee en heb je het straks helemaal naar wens. 

), ik ben benieuwd of het fleece je gaat bevallen.
Dus maar snel weer terug gezet zoals het was, alleen de wilgentunnel en het huisje een beetje meer naar links geschoven zodat er wat meer ruimte in het midden is. En we konden nu ook eindelijk een groenteslinger ophangen!! Was meteen een succes. 

DubbelFun schreef:Het ziet er leuk uit (wel wat vol), ik ben benieuwd of het fleece je gaat bevallen.
De dames zijn weer van wat verse groenten voorzien ondertussen. Aangezien de hooiruif gisterenavond ineens door Mickie werd meegenomen op rondleiding heb ik die maar even wat anders gepositioneerd. Vinden ze ideaal kennelijk, want nu kan je op het huisje zitten en dan van bovenaf hooi eten en dat is blijkbaar veel lekkerder.

genoeg ruimte en overal beschutting.