Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lotteenjoy schreef:Ik gooi gelijk ons probleem maar in de groep, Diana doet haar behoefdes buiten als ik met haar loop, maar als m'n vriend gaat met haar doet ze het niet. Dan gaat ze gewoon binnen, dus nu is ze veel in de bench in de hoop dat ze als hij gaat ze wel wil plassen (zijn systeem). Ik heb dat probleem niet en snap er echt helemaal niks van
KimD schreef:lotteenjoy schreef:Ik gooi gelijk ons probleem maar in de groep, Diana doet haar behoefdes buiten als ik met haar loop, maar als m'n vriend gaat met haar doet ze het niet. Dan gaat ze gewoon binnen, dus nu is ze veel in de bench in de hoop dat ze als hij gaat ze wel wil plassen (zijn systeem). Ik heb dat probleem niet en snap er echt helemaal niks van
Ten eerste, welkom! Maar ik snap de gedachte gang achter het idee bench --> plassen niet helemaal?
lotteenjoy schreef:KimD schreef:
Ten eerste, welkom! Maar ik snap de gedachte gang achter het idee bench --> plassen niet helemaal?
Ze vind het vreselijk om in haar bench te plassen (zonder kussen etc mocht het toch fout gaan) en in huis plast ze wel gewoon heel makkelijk
Twilight schreef:Gefeliciteerd zorry.![]()
Welkom lotte![]()
Qua plassen geen advies. Hier zit er redelijk een commando aan vast. Elke keer buiten zetten en het zeggen. Zo gedaan.
Hier komt voor nala een easy walker. Training techniek voor niet trekken werkt niet en wil geen slipketting. Gelukkig is ze uit der oude tuig gegroeit nu haha.
Twilight schreef:Onze hondenschool rade het aan dus ga daar dan wel mee. Ze weet dat ze niet nag trekken en als ik stil sta gaat ze zitten en verslapt de lijn. Wandelen we weer hangt ze er gelijk weer in.
Halti ben ik vrdr helemaal niet bekend mee.