Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

nieuwe tochtstrip

. Ik vind hem/haar echt een geweldig konijn!
was het hier eigenlijk een beetje vergeten
konijntjes helemaal blij
Want inpricipe kon Daisy wel los de tuin in hoor, maar Max niet. Max gaat giftige planten eten, probeert te ontsnappen en schiet de bosjes in
en is te snel om te vangen haha, dus daarom toch maar een extra ren voor op het gras gekocht 

kruising denken we want soms staan zm oren de hele dag helemaal rechtop, soms eentje hangend en soms dus allebei hangend en als hij rent doet hij ze half omhoog
en dan laat Daisy ze gwn hangen haha
mijn mooie meisje maar oei wat een attitude

prachtige kleurtjes had hij
maar die was gwn een mix van van alles en nog wat
helaas overleden
m'n moeder was altijd zo bang voor Chop omdat hij zo groot was maar hij deed echt geen vlieg kwaad
maar goed, Max is ook lief en een leuk maatje voor Daisy
voor grotere konijnen dan chop heb ik geen ruimte hier
. Als ik aan hem denk durven de traantjes nog wel eens komen, zoals daarnet. Ik mis hem nog steeds heel erg. Tegenwoordig gaat het best goed met me maar de momenten waarop ik aan hem denk en om hem huil zijn er ook nog steeds. Misschien dat jullie er minder verdrietig over zijn als één van jullie konijnen sterft, maar hij was echt m'n maatje, m'n beste vriend! Love you m'n allerliefste Moppiemop (zijn bijnaam
) !!

) tabellen met de leeftijd van konijnen in vergelijking met de leeftijd van mensen. Daarbij komt 75 jaar (in mensenjaren natuurlijk
) overeen met 10 jaar, wat dus eigenlijk betekent dat een konijn makkelijk 10 kan worden. Of denken jullie er anders over? Natuurlijk verschilt dit ook per ras en grootte, maar gemiddeld gezien bedoel ik. Want er zijn een hoop websites die zeggen dat 6 al een hoge leeftijd is voor een konijn
.
.
sterk van je!
In ieder geval zal ze veel sneller herstellen in haar eigen omgeving dus het is goed dat ze alweer thuis is!
Misschien kan je wat groenvoer geven? Dat is al wat makkelijker om te eten. Moest ze toch echt niks moeten hebben toch maar even de DA bellen. Hoop dat ze snel opknapt!
. Wil je nu niet ongerust maken maar als ze heel de nacht niks eet kan ze problemen krijgen met haar darmen.