Ottie en ik hebben vandaag een chilldag, we kijken La La Land en ze vindt het super interessant haha! Ze reageert altijd best wel op muziek, ze kan je ook zo heerlijk geïnteresseerd aankijken als je een liedje zingt haha. Zo grappig
Had vanochtend even een stress moment.... Werd gebeld waarom ik niet op het werk was.... Omdat ik van niks wist.... Dus naar het werk gevlogen en aan het werk gegaan, manlief nog 2x tussendoor naar huis geweest want die moest ook werken. Was gelukkig om half 12 al weer thuis
En het is ook nog m'n nieuwe baan dus baalde helemaal als een stekker... Maar kreeg later van mijn vestiging planner te horen dat het niet mijn schuld was wij hadden een afspraak gemaakt dat ik alle diensten via app door kreeg omdat ik nog niet in systeem kan.
Gelukkig wel. Deze week sws een oppas probleem omdat m'n schoonouders op vakantie zijn. En ja het is natuurlijk ook mijn probleem een jonge hond en werken. Maar had het met mijn vorige werkgever allemaal geregeld en toen kwam corona en nieuw werk
Bloed heet vandaag.... Ben op zoek naar action parasols maar over al uitverkocht...
Klopt ze zit al elke dag ff alleen, steeds wat langer... Maar vond vanochtend van 7.15 tot 11.45 nog net te lang en ze wilde vanochtend ook niet gelijk piepen
Komt wel goed. Boellie was 12 weken toen we daggast waren op een bruiloft. En alles wat we aan oppas hadden was daar dus ook. Dus we besloten iedere 3 uur terug te rijden om hem te laten plassen en even aandacht te geven. Dat paste precies overal tussen hun planning door. En dat is helemaal goed gegaan.
Ik heb Charlie ook nog niet lang alleen gelaten. Ik hoor hem de ene keer Janken als ik thuis kom en de andere keer niet. Maar ja.. stug volhouden! Ik kom altijd thuis!
Wel een pechdag voor onze Charlie. Hij kreeg gisteravond diarree en dat was vandaag nog en hij is in zijn pootje gestoken door een bij. Hij rende door lavendel heen die vol met bijtjes zit.. hij heeft er per ongeluk 1 onder zijn pootje gekregen. Hij heeft zeker anderhalf uur af en aan gepiept.. echte man