@suze
Omg, wat een poepie zeg!!!!
Geweldige naam ook haha!
En dat briljante idee om met je 2 honden en kind boodschappen te gaan doen… Ik zie het he-le-maal voor me hihi.
@kiwiwitje
Echt een mooierd!
Snap dat je toen snel je kans hebt genomen, ze staat er erg mooi bij. En ook ik zat op dat stomme Play knopje te klikken hahaha
@Kimvicious
Wat is Skye toch ook een mooierd zeg!
Mooi om die verandering in kleur te zien van jonkie naar nu.
@welmoed
Haha ja die tijd gaat langzaam nu he?!
Hier lijkt het ook voorbij te kruipen.
Wel al druk bezig met voorbereidingen; spullen kopen en een plekje geven, huisje pup en kitten Proof maken. Maar alsnog gaat de tijd heel langzaam voorbij.
@biggirl
Veel plezier met de shoot vandaag!
Daar zou ik idd ook zeker geen nee tegen zeggen.
En leuk vooruitzicht om aan EG2 te beginnen.
Ik hoop tzt na de puppy cursus ook verder te gaan met Arya.
@xLaraaj
Gefeliciteerd met Naya! Heel mooi resultaat en wat is het toch een plaatje om te zien, wauw.
@Zoe
Ook jij gefeliciteerd met de prachtige resultaten!
Wat een beauty’s
---
Hier in overleg samen met fokster en DA besloten dat Sansa, de kitten, ook mee komt volgende week zaterdag.
Ze is dan om en nabij 10 weken en we vonden dat het goed voor d'r zou zijn als ze toch tegelijk met Arya mee kon komen zodat ze meteen samen in huis zijn. De zusjes van Sansa gaan ook dat weekend weg, dus ze zou dan sowieso 'alleen' achter blijven. En zodra ze 4 maanden is, ga ik haar met regelmaat kennis laten maken bij het katten hotel zodat ze daar nog contact heeft met soortgenoten - aangezien we onze tuin gaan afzetten of een katten ren in gaan plaatsen. We gaan er vanuit dat ze verder wel zeker nu ook een band met Arya gaat opbouwen en dan hopelijk natuurlijk ook met ons. Vind het echt spannend haha. Hoop dat ze beide snel gewend zijn bij ons. Om 14:00 zijn we volgende week zaterdag in Pijnacker dus rond 17:30 hopen we wel thuis te zijn. Niet ideaal met Arya omdat ze dan weinig tijd heeft om te wennen voor het slapengaan, maar ze mag toch bij ons slapen dus dan valt dat hopelijk weer mee. 's Morgens was helaas geen optie omdat andere kopers ook pups komen halen en ze dat natuurlijk niet tegelijkertijd wil doen - is veel te chaotisch ook denk ik.
Krijg dagelijks foto's en filmpjes van Arya en Sansa doorgestuurd, heerlijk
Arya is al bij de manege geweest o.a. en was niet onder de indruk van de pony's terwijl broertje lief er niks aan vond
Ze is al lekker kennis aan't maken met de buitenwereld, ze hebben al auto ritjes gehad en een bezoekje aan Intratuin gebracht en kennis gemaakt met 1 van de kippen die de fokster achterom heeft zitten. Elke week worden ze weer met nieuwe dingen 'bekend' gemaakt. En de kittens worden ook steeds 'zelfstandiger' en nieuwsgieriger en speels. Zo leuk om te zien.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 16-08-19 09:27, in het totaal 1 keer bewerkt