Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Kimley schreef:Over het algemeen gaat gelijk op ander (merk) voer wel goed. Maar je zou evt aan de kweker kunnen vragen of je een zakje voer kan mee krijgen dat je het even kan mengen de eerste dagen.
Hoe oud zijn ze ?
Ik zou ze persoonlijk wel een bad gelegenheid geven
Lukasje schreef:@ kimm: oh wat spannend! De kooi staat daar wel goed, past perfect op die ruimte.
Goh, mocht je het nog niet hebben, zou ik trosgierst voorzien. Dat lusten ze graag en helpt vaak bij het tam maken. Ook handig omdat je het door de lengte wat vanop afstand kan aanbieden.
Ik merk dat je 3 dezelfde zitstokken hebt. Het is voor hun pootjes beter dat er wat afwisseling qua dikte in zit. Kijk eens naar Veertjes kooien. Ik zou zo een katoenen of houten zitstok er extra bij steken.
veertje99 schreef:Lukasje schreef:@ kimm: oh wat spannend! De kooi staat daar wel goed, past perfect op die ruimte.
Goh, mocht je het nog niet hebben, zou ik trosgierst voorzien. Dat lusten ze graag en helpt vaak bij het tam maken. Ook handig omdat je het door de lengte wat vanop afstand kan aanbieden.
Ik merk dat je 3 dezelfde zitstokken hebt. Het is voor hun pootjes beter dat er wat afwisseling qua dikte in zit. Kijk eens naar Veertjes kooien. Ik zou zo een katoenen of houten zitstok er extra bij steken.
Qua voer al van alles geprobeerd. Trosgierst, gewoon voer, andere lekkere dingetjes maar hij komt alleen als Fynn er ook is.
Dit is een oude foto, kooien zijn nu anders ingericht en ze hebben in beide kooien verschillende houten zitstokjes. Ze zitten ook vaak op de schommel of op het gritblok waar ze niet op horen te zitten haha