Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renee_S schreef:Okee gelukkig! Ze zijn echt leukJa we hebben er 1 groot stuk hout in zitten, waar ze op meerdere plekken in kunnen etc. Ik heb een paar pagina’s geleden een foto van het aquarium staan!
Renee_S schreef:Ik kwam er vandaag achter dat mijn algeneter een halve vin lijkt te missen... is dit iets waar ik me druk om moet maken? Geen idee of die dit al lang heeft, hij houdt zich overdag meestal redelijk verstopt. Lijkt verder nergens last van te hebben ofzo..
Dikkie is t![]()
[ [url=m/QKpExN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lynn_Nikita schreef:Ik mocht ze niet meer terugbrengen![]()
Ik kijk het even aan, worden ze vervelend dan heb ik ze zo eruit, baal als een stekker nu, Waarom zeggen ze zoiets ook niet erbij?
Pluttersput schreef:Nou, ik heb het idee dat echte planten beter zijn, omdat die ook goed zijn voor het water. Maar correct me if im wrong hoor
lor1_1984 schreef:Pluttersput schreef:Nou, ik heb het idee dat echte planten beter zijn, omdat die ook goed zijn voor het water. Maar correct me if im wrong hoor
Als je een goed filter hebt zijn (levende) planten niet noodzakelijk.
Het voegt wel wat toe aan het beeld, maar bare bottom (om ff het andere uiterste te noemen) is veel makkelijker qua onderhoud.
Gloa schreef:Ja hoor gewoon zelf gedaan. Bij de meeste praktijken zouden ze nog niet weten wat ze ermee aan zouden moeten![]()
Doseren moet je heel voorzichtig doen en ook goed de tijd geven. Dus niet te snel door druppelen. Geef het de tijd om in te werken.