Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Beloven schreef:Wij hadden bij de eerste ook het geboel dat die een speelmaatje miste, zodoende kwam er nog eentje bij. En nu zitten we op 7.. gaat allemaal wel prima met elkaar
silvericathy schreef:hebben jullie misschien nog tips voor mij en mijn vriend..... we zitten wat betreft onze kat Charlie een beetje met de handen in het haar...
Charlie houdt ontzettend veel van water, dat is wel leuk om te zien als hij ermee speelt.... Alleen, hij vist met zijn poot letterlijk beide drinkbakjes helemaal leeg. Het zijn bakjes waarbij een flesje op de kop moet zorgen voor wat extra water, maar hij krijgt het voor elkaar om beide drinkbakken op een dag leeg te halen. Verder gaat hij de hele woonkamer door met de drinkbak en ligt dus alles vol met water. Zodra wij de bakjes opnieuw vullen staat meneer al te wachten, ze staan nog niet op de grond of Charlie zijn pootjes zijn al verdwenen in het water...
Zelf heb ik gedacht aan een waterfontein drinkbak, maar ik lees meerdere ervaringen van mensen die om precies dezelfde reden die bak kochten en waarbij het zelfs nog leuker is geworden voor de kat.
Ook zat ik te denken aan een hele zware drinkbak, maar hiermee is het probleem ook niet opgelost....
We gaan over een aantal weken een paar dagen weg. Uiteraard komt de buurvrouw een aantal keer kijken, maar ze is al wat ouder en ik kan niet van haar verwachten dat ze twee keer per dag de drinkbakken van de vloer gaat halen en gaat vullen.
Normaal deden mijn katten bij wijze van spreken wel een week met hun drinkbak wat betreft de inhoud.
iemand die misschien de oplossing heeft?
ik had zelf nog bedacht, deur open, kat naar buiten, deur dicht..... en dicht laten....
Maar dat zou ik niet over mijn hart verkrijgen..... hihihih
lifaya schreef:ik heb een grote stap genomen en overgestapt naar krystallen voor in de bak. De kleine bak had ik er al van voorzien maar nu ook de grote bak. Tonic heeft er weinig problemen mee maar Ginger... die probeerde het net op te eten
Ruby1995 schreef:lifaya schreef:ik heb een grote stap genomen en overgestapt naar krystallen voor in de bak. De kleine bak had ik er al van voorzien maar nu ook de grote bak. Tonic heeft er weinig problemen mee maar Ginger... die probeerde het net op te eten
Kijk daar mee uit met dat eten want daardoor is mogelijk het kitten van meisje aan overleden (de kitten die ze zou krijgen). Zo was dat toch meisje?
Ruby1995 schreef:lifaya schreef:ik heb een grote stap genomen en overgestapt naar krystallen voor in de bak. De kleine bak had ik er al van voorzien maar nu ook de grote bak. Tonic heeft er weinig problemen mee maar Ginger... die probeerde het net op te eten
Kijk daar mee uit met dat eten want daardoor is mogelijk het kitten van meisje aan overleden (de kitten die ze zou krijgen). Zo was dat toch meisje?
Silvercathy. Sammie gooit hier ook altijd alles om. Heb al meerdere bakken gehad. Binnenkort gaan ze vast aan de muur.
Silvercathy. Sammie gooit hier ook altijd alles om. Heb al meerdere bakken gehad. Binnenkort gaan ze vast aan de muur.